شبکه 10 اسرائیل: در برابر تونل ها ناکام هستیم

شبکه 10 اسرائیل: در برابر تونل ها ناکام هستیم
شنبه 11 آبان 1392 - 11:17

یکی از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هیچ راه حل ریشه ای برای مشکل تونل های مجاور نوار غزه که تا سرزمین های اشغالی 48 کشیده است، وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کانال 10 تلویزیون عبری به نقل از این مقام نظامی اعلام کرد: زندگی سربازان صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد، زیرا آنان مجبورند برای پیدا کردن ورودی های این تونل ها یا خنثی کردن بمب های کار گذاشته شده در داخل آنها وارد نوار غزه شوند.
 
وی یادآور شد: درگیری اخیر نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیست در خان یونس بهترین گواه بر این مشکل تونل های مجاور نوار غزه است.

این کانال همچنین گزارش داد: افسری که در جریان این درگیری ها مجروح شد، فرمانده یگان مقابله با تونل ها در ارتش "اسرائیل" است.

در ادامه این گزارش آمده است که در صورتی که گروه های مقاومت فلسطین از این تونل ها وارد شهرک های اطراف غزه شوند به دلیل عدم حفاظت مناسب ارتش از آنها، فاجعه ای بزرگ روی خواهد داد.

گفتنی است در عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای منهدم کردن یکی از تونل ها در باریکه غزه چهار عضو گردان های مقاومت به شهادت رسیدند و پنج نظامی اسرائیلی هم زخمی شدند که حال دو تن از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها