فعال بحرینی:

آل خلیفه به دنبال باج گیری از انقلابیون بحرین است

آل خلیفه به دنبال باج گیری از انقلابیون بحرین است
دوشنبه 13 آبان 1392 - 20:12

منامه (العالم) ـ فعال سیاسی بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه با اعمال فشار بر مخالفان و حبس رهبران انقلاب بحرین بدنبال باج گیری از انقلابیون و کشاندن دوباره آنها به میز مذاکره است.

"احمد علوی" فعال سیاسی و یکی از رهبران جمعت وفاق بحرین شامگاه دوشنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم، تصریح کرد: اقدام دادستانی کل بحرین در احضار شیخ "علی سلمان" دبیر کل جمعیت وفاق و پیش از آن بازداشت معاون سیاسی وی، در چارچوب هدف قرار دادن انقلابیون این کشور و در راستای برخورد امنیتی رژیم آل خلیفه با خواسته های مشروع مردم بحرین صورت می گیرد.

وی با ابراز تعجب از سرزنش شیخ سلمان توسط بازجویان رژیم آل خلیفه به دلیل انتقاد از سردمداران این رژیم، تصریح کرد: انتقاد شیخ سلمان از رژیم آل خلیفه امری مرسوم در دنیا می باشد که از سوی یک مخالف انجام شده است.

علوی با اشاره به دلیل واهی بازداشت شیخ سلمان از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه در مراسم افتتاح موزه انقلاب بحرین، اظهار داشت: آن چه که در موزه انقلاب بحرین به نمایش گذاشته شده فقط بخش کوچکی از گزارش کمیته حقیقت یاب به ریاست بسیونی در بحرین بود و گزارش کمیته بسیار شدیدتر از انتقادات شیخ سلمان در سخنرانی افتتاح این موزه بوده است. 

این مقام جمعیت وفاق بحرین با تاکید بر این که انقلابیون طی 8 ماه گفت وگو با رژیم آل خلیفه هیچگونه نتیجه ای نگرفته اند، افزود: موضع انقلابیون و به ویژه جمعیت وفاق در خصوص مذاکره با رژیم آل خلیفه کاملا روشن است و آنها هرگز از موضع به حق خود مبنی بر اینکه "حق انتخاب از آن ملت است"، عقب نشینی نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: هدف رژیم آل خلیفه از باجگیری از انقلابیون فقط کشیدن آنها به پای میز مذاکره نیست بلکه مساله بسیار فراتر از آن است و اقدامات این رژیم با اهداف امنیتی صورت می گیرد.

علوی با تاکید بر این که رژیم آل خلیفه خود را تصمیم گیر بلامنازع در بحرین می داند، گفت: رژیم آل خلیفه نمی خواهد که مردم بحرین هیچ نقشی در تصمیمات سیاسی و یا اداره منابع و ثروت کشور داشته باشند اما در عین حال رژیم آل خلیفه تلاش می کند تا عملکرد این رژیم را در مقابل جهانیان اینگونه جلوه بدهد که به گفتگو با مخالفان اهمیت بسیار می دهد و به آن پایبند است و این مخالفان هستند که با گفتگو مخالفند.

MN.13:38.4 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها