خاطره بد دانشجوی انگلیسی از جنگ در سوریه

خاطره بد دانشجوی انگلیسی از جنگ در سوریه
سه شنبه 14 آبان 1392 - 14:43

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با انتشار گزارشی از همکاری یک دانشجوی انگلیسی با تروریست ها در سوریه پرده برداشت ولی از انتشار نام وی خودداری کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه در گزارش خود با عنوان "کابوس جنگ سوریه" به نقل از این دانشجوی انگلیسی که با گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه همکاری می کرد، نوشت: از اینکه توانستم سالم به انگلیس برگردم و از درگیری های مسلحانه سوریه جان به در ببرم ، خوشحالم ولی خویشاوندان من در سوریه کشته می شوند و مثل من نمی توانند به کشور دیگری بروند و خود را از درگیری های مسلحانه دور کنند.
این دانشجوی انگلیسی با بیان اینکه پدر و مادرم اصالتاً از مسلمانان سُنی سوریه هستند و در دهه هفتاد به انگلیس رفتند و در زمان اقامت در انگلیس روابط شان با خویشاوندان در سوریه برقرار بود ه است، افزود: با آغاز بحران سوریه برای حمایت از آنچه دموکراسی می خواند ، عازم این کشور شد تا در درگیری های مسلحانه مشارکت کند.
این دانشجو که روزنامه دیلی تلگراف نام وی را منتشر نکرد، اعلام کرد: پدر و مادرم با رفتن من به سوریه مخالفت می کردند ولی با وجود مخالفت آنها به این کشور رفتم.
وی افزود: من ابتدا به بیروت پایتخت لبنان رفتم و از طریق مسیر خاکی پس از پشت سرگذاشتن سختی زیاد وارد سوریه شدم و نحوه تیراندازی و استفاده از سلاح های سبک را آموزش دیدم.
این دانشجوی انگلیسی خاطرنشان کرد: من پس از چند ماه به بیروت رفتم و از آنجا سوار هواپیما شده و به لندن بازگشتم و با وجود اینکه چند ماه از برگشتن من به انگلیس گذشته است ، دچار مشکلات روانی هستم و خانواده ام شبها با صدای فریاد من از خواب بیدار می شوند زیرا شبها کابوس می بینم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها