کابوس تونلها آرامش صهیونیستها را برهم زد

کابوس تونلها آرامش صهیونیستها را برهم زد
پنج‌شنبه 16 آبان 1392 - 11:30

العالم - انفجار در داخل یکی از تونلهای حفاری شده توسط مقاومت اسلامی مردم فلسطین که از نوار غزه به اراضی اشغالی می رسد، هشت مجروح در صفوف نظامیان اسرائیلی برجای گذاشت.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم ، شبکه 10 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد ، زمانی که خودرو سنگین عملیات حفاری به سمت تونل را آغاز کرد،  در اثر انفجار ناگهانی بمبی که توسط عناصر حماس کارگذاشته شده بود، شش سرباز از واحد سمور به همراه "احیا کلاین" گروهبان دوم بشدت زخمی شدند و فورا به بیمارستان منتقل شدند.

افسری از واحد مهندسی نظامی و فرمانده واحد سمور نیز در اثر این انفجار بشدت زخمی شدند.

این تونل صهیونیستها را از وجود تونلهای سری دیگری که هنوز شناسایی نشده و می تواند زندگی اشغالگران را به کابوس وحشتناک تبدیل کند، مرعوب کرد.

گزارشگر کانال 10 تلویزیون اسرائیل مدعی شد که شناسایی این تونل اسرائیل را از حملات غافلگیرانه مقاومت مصون می کند.

سرتیپ "سامی تورجمان" یک فرمانده رژیم صهیونیستی در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: با شناسایی این تونل واحد سمور متخصص در شناسایی و انهدام تونل وابسته به مهندسی نظامی و نیروهای گولانی و تعدادی تانک از تیپ 401 وارد نوار غزه شد.

در پی این رویداد، تبادل آتش میان نظامیان اسرائیلی و عناصر حماس در محدوده تونل آغاز شد و جنگنده های اسرائیلی ورودی تونل را در نوار غزه هدف قرار دادند که پی آن 3 کارشناس تونل از تیپ خان یونس وابسته به حماس کشته شدند.

سربازان واحد حفاری سمور از ترس ربوده شدن یا انفجار بمب های کارگزاری شده در تونل، تنها وارد محدوده ابتدایی تونل شدند.

در پایان عملیات شناسایی تونل، ارتش اسرائیل با در نظرداشتن اینکه دهها تونل از قبیل تونل شناسایی شده اخیر در زیر اراضی اسرائیل وجود دارد، تونل مزبور را با بمب 2 هزار و 800  کیلوگرمی منفجر کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها