انتقام "جبهه النصره" از مردم حمص

شنبه 18 آبان 1392 - 19:11

العالم - تروریست های سوری به دنبال پیشروی های ارتش در مناطقی از حمص و امن شدن آن ، با اعزام افراد انتحاری و انفجار خودرو به انتقام از مردم می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  افزایش عملیات نظامی ارتش سوریه در شرق حمص که اخیرا منجر به بازپس گیری شهر تاریخی "صدد" شده است تروریست های جبهه النصره را وادار به روی آوردن به استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و ارسال آنها برای هدف قرار دادن مناطق امن در شرق حمص کرده است.

تروریست ها، با منفجر کردن یک خودروی بمب گذاری شده در روستای "الثابتیه" باعث کشته شدن هفت شهروند سوری از جمله یک زن و یک کودک و همچنین زخمی شدن بیش از 40 نفر شدند.

انفجار کامیون حامل آرد که چند تن مواد منفجره در آن جاسازی شده بود باعث ایجاد حفره ای به عمق حدود سه متر در محل انفجار و وارد آمدن زیان های مادی به منازل و دارایی های شهروندان شد.

همچنین شمار زیادی از تروریست های گروهک "جبهه النصره" با حضور در روستاهای شرق حمص درصدد هدف قرار دادن پست های بازرسی ارتش سوریه بودند، که بدین منظور اقدام به ارسال یک واگن قطار بمب گذاری شده حاوی هفت بمب 200 کیلوگرمی کردند. این واگن از روستای "حوارین" به راه افتاد و به ایستگاه "النعامیه" در فاصله چند کیلومتری روستای مذکور رسید.

اما نیروهای ارتش سوریه و یگان های مهندسی توانست این بمب ها را خنثی و توطئه انفجار را با شکست مواجه کند.

گروههای مسلح در سوریه تلاش می کنند قبل از آغاز کنفرانس ژنو-2 با افزودن بر حجم حملاتشان، موقعیت خود را در صحنه عملی بهبود دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها