افشای دروغ پردازی الجزیره در باره حوادث مصر

افشای دروغ پردازی الجزیره در باره حوادث مصر
شنبه 18 آبان 1392 - 22:58

العالم - شبکه الجزیره قطر که به حمایت از اخوان المسلمین معروف است، روز گذشته (جمعه) هنگام پوشش درگیری های شهر الجیزه، تصاویر فردی را پخش و به دروغ او را عضو اخوان المسلمین معرفی کرد که فرزندش در این درگیری کشته شده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این شهروند مصری که الجزیره با آب و تاب او را عضو اخوان المسلمین و "پدر کودک شهید" نامید، ولید احمد نام دارد و دروغ پردازی الجزیره را فاش کرد.

شبکه الجزیره مصر، تصویر ولید احمد را در حالی که یک کودک کشته شده به نام "محمد بدوی زاید" را در آغوش داشت پخش و ادعا کرد که او پدر این کودک و از اعضای اخوان المسلمین است.

ولید احمد که در درگیری های دیروز اخوان المسلمین با اهالی العمرانیه این کودک شهید را مقابل بیمارستان "ام المصریین" در جیزه در آغوش گرفته بود گفت که شبکه الجزیره هیچگاه حقایق را گزارش نمی کند و ما مسوولانش را به خدا واگذار می کنیم.

وی که در برنامه "علی الهواء" از شبکه "الیوم" به عنوان مهمان از طریق تماس تلفنی حضور داشت، افزود: الجزیره در تصاویری که از من پخش کرد مدعی شد که من پدر آن کودک و وابسته به اخوان المسلمین هستم که این دروغ و افتراست و من شکوائیه ای علیه شبکه الجزیره و کارکنان آن به اتهام دروغ پردازی و تحریف حقیقت تنظیم کرده ام.

وی در توضیح حوادث دیروز (جمعه) گفت: طرفداران اخوان المسلمین به اهالی العمرانیه که درحال تشییع پیکر کشته شدگان خود بودند با سنگ و تپانچه حمله ور شدند.

سایت الیوم السابع که این خبر را منتشر کرد است ، نوشت: درگیری بعد از ظهر طرفداران اخوان و اهالی الجیزه در مصر شماری زخمی نیز برجای گذاشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها