مرد شماره 2 تروریست ها در حومه درعا کشته شد

مرد شماره 2 تروریست ها در حومه درعا کشته شد
شنبه 18 آبان 1392 - 23:20

العالم - ارتش سوریه یک گروه مسلح در حومه درعا از جمله نفر دوم "شورای نظامی" تروریست ها در این منظقه را به هلاکت رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ارتش سوریه یک گروهک مسلح در داخل شهرک "داعل" در حومه درعا را مورد هدف قرار داد که در جریان آن شمار زیادی از افراد مسلح، از جمله "محمد خلف ابوزید" نایب رئیس "شورای نظامی" تروریست ها در حومه درعا کشته و شمار دیگری از افراد مسلح زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" روز شنبه گزارش کرد که ارتش توانست افراد یک گروهک مسلح را که تلاش کرده بودند به یک پست بازرسی در روستای "الملیحه شرقی" در حومه درعا، حمله کنند، به هلاکت برساند و سلاح های اتوماتیک و مهمات متنوعی را که در اختیار داشتند منهدم نماید.

یگان های ارتش سوریه، همچنین بقایای گروههای مسلح در "درعا البلد" را تحت تعقیب قرار دادند که در جریان آن، شمار زیادی از آنها کشته شدند. نظامیان علاوه بر این توانستند پناهگاههای تروریست ها در شهرک "انخل" و منطقه "سوارین" در شهر "اللجاه" در حومه شرقی درعا را نابود و سلاح و مهمات تروریست ها را مصادره کنند.

همچنین پناهگاههای تروریست های جبهه النصره در مسیر "نوی تسیل" در حومده درعا، کاملا منهدم گردید و همه تروریست هایی که در آن پناه گرفته بودند از جمله "بشیر الغالی" و "عبدالسلام محمود فرقان" کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها