در سالروز حمله به غزه صورت گرفت؛

هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 23 آبان 1392 - 20:48

جنبش حماس و جهاد اسلامی در غزه امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو رژه نظامی جداگانه، بر آمادگی کامل خود در دفاع از غزه و پاسخ به هرگونه تجاوزگری احتمالی دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

خبرنگار العالم از غزه گزارش داد، در نخستین سالروز جنگ دوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، در حالی که محاصره این منطقه شدیدتر شده است، وزارت امور داخلی دولت فلسطین در غزه، با برگزاری رژه های نظامی بر آمادگی دستگاه های امنیتی جهت مقابله با هرگونه تجاوزگری احتمالی دشمن به نوار غزه تاکید کرد.
وزیر امور داخلی فلسطین در غزه اظهار داشت: ملت فلسطین به مقاومت تا آزادی تمام خاک خود از سیطره رژیم اشغالگر ادامه خواهد داد.
"فتحی حماد" خطاب به افسران شرکت کننده در رژه نظامی اظهار داشت: شما باید خود را برای انجام وظیفه به ملت فلسطین و بازپس گیری سرزمین های اشغال شده از دشمن صهیونیستی، و پس از آن تامین امنیت این سرزمین و از جمله مناطق یافا، حیفا، عکا، لد، رمله و صفد (در سرزمین های اشغالی) آماده کنید.
وی افزود: همه شما باید حامی جبهه داخلی، نه فقط در سطح نوارغزه بلکه کرانه باختری و کل سرزمین فلسطین باشید.
به گزارش خبرنگار العالم، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز در رژه ای جداگانه تحت عنوان عنوان "آسمان آبی" بخشی از قدرت نظامی و بویژه سلاح تک تیرانداز و دیگر تجهیزات خود را به نمایش گذاشت .
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، این رژه را پیامی برای رژیم صهیونیستی عنوان و تهدید کرد که در صورت هرگونه حمله احتمالی، دست به اقدامات غافلگیرکننده خواهد زد.
"صلاح ابوحسنین" سخنگوی گروهان های قدس اظهار داشت که مهمترین پیام به دشمن صهیونیستی آن است که این رژه نظامی بخش اندکی از امکانات گروهان های قدس است و آنچه که در جنگ خواهد دید، بسیار گسترده تر خواهد بود.
وی افزود: گروهان های قدس آماده پاسخ به هرگونه تجاوزگری احتمالی و حماقت رژیم صهیونیستی است و در صورتی ارتکاب چنین حماقتی با واکنش کوبنده و زهر آگین مقاومت مواجه خواهد شد.

MKH-14-08:50

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها