تاکید وفاق بر ادامه انقلاب بحرین، در عاشورای حسینی

تاکید وفاق بر ادامه انقلاب بحرین، در عاشورای حسینی
جمعه 24 آبان 1392 - 10:29

العالم - دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بر عزم مردم این کشور بر ادامه انقلاب تا سرنگونی رژیم آل خلیفه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان در سخنرانی روز دهم محرم و آیین عاشورای حسینی در منطقه السنابس با اشاره به قیام امام حسین (ع) برای رسیدن به هدف خود یعنی اصلاح امت رسول گرامی اسلام (ص) گفت: ما شیعه امام حسین (ع) هستیم و هرقدر هم که در رسیدن به اهداف خود، متحمل سختی شویم و زندگی بر ما سخت شود ، باز هم به انقلاب ادامه می دهیم تا به اهداف خود دست یابیم.

وی اظهار داشت: " امام حسین (ع) قیام کرد تا امر به معروف و نهی از منکر کرده باشد ، و این همان چیزی است که مردم بحرین با انقلاب خود در تلاش برای انجام آن هستند و همانطور که حسین (ع) قیام کرد که در راه خدا شهید شود ، شهدای انقلاب بحرین هم خود را در راه اصلاح کشور ، قربانی کرده اند.

شیخ علي سلمان وعده داد که انقلاب بحرین نیز تا نهایت ادامه پیدا کند، همانطورکه امام حسین (ع) تا پایان در راه خود پیش رفت ، انقلاب بحرین نیز تا زمان رسیدن به اهداف خود ، ادامه خواهد یافت.

دبیرکل جمعیت الوفاق که پایگاه خبری صوت منامه سخنان وی را انتشار داد؛ انقلاب امام حسین (ع) را بزرگ ترین و بهترین انقلاب توصیف کرد و گفت که میان این انقلاب و انقلاب بحرین ، تفاوت عمده وجود دارد ، اولین تفاوت میان این دو قیام این است که رهبر قیام کربلا را فرد بزرگی مانند امام حسین (ع) برعهده دارد و قیام کربلا با هدف اصلاح همه امت محمد(ص) صورت گرفته است و انقلاب بحرین، قیام امام حسین (ع) را الگوی خود قرار داده است تا تلاشی برای جلب رضایت خداوند عزوجل انجام داده باشد.

شیخ سلمان افزود: میلیون ها نفر در این روز (عاشورا ) و دراین زمانه ، به ندای " لبیک یا حسین " پاسخ می دهند و پاسخ به این ندا، مسوولیت سنگینی را بر دوش ما قرار می دهد تا در مسیری حرکت کنیم که امام حسین (ع) درآن حرکت کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها