ساندی تایمز: همکاری اسرائیل و عربستان برای حمله به ایران

ساندی تایمز: همکاری اسرائیل و عربستان برای حمله به ایران
يکشنبه 26 آبان 1392 - 09:01

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز از همکاری رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در طرح حمله به ایران خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، بر این اساس، ریاض موافقت کرده برای حمله به ایران، حریم هوایی خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد و حمایت های تاکتیکی به این رژیم ارائه کند.

سایت روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" به نقل از این روزنامه انگلیسی نوشت، از دیگر موارد همکاری دو طرف، استفاده این رژیم از بالگردهای نجات، تانکرهای سوخت رسان و هواپیماهای بدون سرنشین است.

توافق غرب با ایران از جمله نگرانی های جدی ریاض و رژیم صهیونیستی است. یک منبع دیپلماتیک ناشناس به ساندی تایمز گفت: عربستان بسیار خشمگین است و هرچه اسرائیل برای حمله به ایران نیاز دارد، در اختیارش قرار خواهد داد.

در حالی که جهان این هفته به انتظار نتایج دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و غرب نشسته است، بنیامین نتانیاهو امروز(یکشنبه) با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد. وی روز جمعه از فرانسه که تلاش فراوانی برای ناکامی مذاکرات هسته ای هفته پیش ژنو به خرج داده بود، در خواست کرد همچنان موضع سختگیرانه ای در قبال توافق با ایران داشته باشد.

نتانیاهو پس از دیدار با اولاند به مسکو سفر می کند تا در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه رایزنی ها و تلاشهای خود را برای جلوگیری از توافق هسته ای غرب با ایران ادامه دهد.

بسیاری از صاحب نظران غربی انتظار دارند این هفته ایران و 1+5 به توافقی درباره برنامه هسته ای ایران برسند.

خبرها در خصوص همکاری ریاض و رژیم صهیونیستی درباره طرح حمله به ایران درحالی است که تصویر ماهواره ای زیر که در ماه مارس سال 2013 توسط موسسه اطلاعاتی تحقیقاتی دیجیتال گلوب گرفته شده، نشان می دهد عربستان در سایت موشکی DF-3 موشک های بالستیک خود را به سوی ایران و سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است.

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها