نتایج بررسی های اولیه ارتش لبنان در باره انفجار بیروت

نتایج بررسی های اولیه ارتش لبنان در باره انفجار بیروت
سه شنبه 28 آبان 1392 - 17:30

العالم - فرماندهی ارتش لبنان به سرنخ هایی درباره دو انفجار تروریستی امروز در شهر بیروت دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تحقیقات اولیه فرماندهی ارتش لبنان نشان می دهد که انفجار اول در منطقه الجناح بیروت نزدیک سفارت ایران ، ناشی از اقدام تروریستی یک عامل انتحاری بود که موتورسیکلت خود را منفجر کرد و انفجار دوم ناشی از یک اقدام انتحاری دیگر بود که به منفجر کردن خودروی بمب گذاری شده اقدام کرد.

اما از مسئولان قضایی نیز " صقر صقر " کمیسر دولت در دادگاه نظامی به همراه فادی عقیقی معاون خود برای شروع تحقیقات اولیه از محل انفجار بازدید کردند.

قاضي صقر مدیریت اطلاعات ارتش  و پلیس نظامی و دایره جنایی را مامور انجام تحقیقات اولیه درباره انفجارهای امروز در بیروت با هدف دستیابی به جزئیات و ابهامات این حمله کرد.

شبکه المنار همچنین به نقل از برخی منابع اعلام کرد که انفجار اول از سوی یک عامل تروریستی صورت گرفت که عملیات انتحاری را اجرا کرد و پس از جمع شدن شهروندان و نیروهای امنیتی درمقابل سفارت ایران در بیروت ، انفجار دوم با خودروی بمب گذاری شده روی داد که خسارت و تلفات زیادی برجای گذاشت.

منابع امنیتی گزارش کرده اند که خودرویی که انفجار با آن صورت گرفته است ، "GMC" و حامل بیش از 100 كيلوگرم مواد منفجره بوده است.

شبکه " الميادين" اعلام کرد که بخش بالای جسد اولین عامل انتحاری ، همچنان قابل شناسایی است.

پربیننده ترین خبرها