اذعان وزیر صهیونیست بر امتناع از توقف شهرک سازی

اذعان وزیر صهیونیست بر امتناع از توقف شهرک سازی
سه شنبه 28 آبان 1392 - 23:28

العالم - در حالی که خبرها از توقف برخی شهرک سازی های رژیم صهیونیستی حکایت داشت؛ یکی از وزیران صهیونیست برادامه ساخت و ساز شهرک های صهیونیست نشین حتی درجریان برگزاری مذاکرات سازش با فلسطینی ها تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، اوري اريئل وزیر مسکن وشهرسازی کابینه رژیم اسرائیل گفت شهرک سازی در شهرک های یهودا و السامره حتی طی مذاکرات کنونی با فلسطینی ها متوقف نشده است.

اريئل در واکنش به انتقادات بنيامين نتانياهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، از تصمیم وی مبنی بر شروع به برنامه ریزی برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید درشهرک های صهیونیست نشین گفت که شرایط بین المللی و فشارهایی را که نتانیاهو درنتیجه ادامه سیاست شهرک سازی با آن مواجه است ، درک می کند اما مساله مهم تر به نتیجه رسیدن است.

اریئل برادامه ساخت وساز شهرک های صهیونیست نشین تاکید کرد.

وزير مسکن و شهرسازی رژیم اسرائیل در نشست امور اجتماعی "سديروت" گفت که وی براین باور است که قیمت آپارتمان ها و واحدهای مسکونی در اسرائیل ، تا پایان سال آینده تاحدودی ثبات پیدا می کند.

یاد آور می شود که وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی، به تازگی از مخالفت نتانیاهو با طرح 24 هزار واحدی ساخت و ساز در کرانه باختری خبر داده بود.

وی گفته بود که تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با گفت‌وگوهای هسته ای ایران و غرب باعث شد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ساخت و ساز 24 هزار واحدی در کرانه باختری مخالفت کند و برای جلوگیری از واکنش‌های بین‌المللی دستور توقف پروژه را داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها