بارش باران و 10مفقودی در ثروتمندترین کشور عربی

بارش باران و 10مفقودی در ثروتمندترین کشور عربی
پنج‌شنبه 30 آبان 1392 - 12:41

العالم - مرکز دفاع مدنی عربستان از ناپدید شدن هفت نفر در ریاض و سه نفر در عرعر واقع در شمال شرق عربستان بر اثر باران های سیل آسا خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز دفاع مدنی عربستان همچنین اعلام کرد که هفت نفر بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل در این کشور فوت کرده اند.

این مرکز افزود: از میان هفت قربانی دو نفر در منطقه الریاض و دو نفر دیگر در منطقه عرعر واقع در مرزهای عراق کشته شده اند.

این در حالی است که خبرگزاری عربستان (واس)اعلام کرد که پنج نفر از این هفت نفر در استان ریاض و دو نفر دیگر در شهر عرعر در مرز عربستان با عراق جان خود را از دست داده اند.

مرکز دفاع مدنی عربستان خاطرنشان کرد که تیم های وابسته به این مرکز، توانستند 933 نفر از شهروندان که سیل مناطق آنان را دربرگرفته بود، نجات دهند و همچنین 379 دستگاه خودرو و اتوبوس را از مناطق سیل زده خارج کنند.

مرکز دفاع مدنی عربستان از ادامه علمیات جستجو برای یافتن 4 فرد ناپدید شده در منطقه ریاض و یک فرد ناپدید شده در منطقه القنفذه در غرب عربستان واقع در ساحل دریای سرخ خبر داده است.

این مرکز از توقف عملیات جستجوی افراد ناپدید شده در منطقه عرعر بعد از اطمینان از رفتن آنان به نزد برخی از اقوامشان خبر داد و اعلام کرد که تیم های مرکز دفاع مدنی ، یک فرد ناپدید شده دیگر را پیدا کرده است.

مسوولان عربستانی روز چهارشنبه (29 آبان ماه) دانشگاه ها و مدارس در ریاض و استان های مجاور را تعطیل کردند و از اهالی خواستند که جانب احتیاط را رعایت کنند.

جاری شدن سیل در برخی مناطق عربستان که از روز شنبه (25 آبان ماه) آغاز شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها