بازتاب سخنان سید حسن نصرالله در رسانه های صهیونیستی

بازتاب سخنان سید حسن نصرالله در رسانه های صهیونیستی
پنج‌شنبه 30 آبان 1392 - 12:48

العالم - حضور علنی دبیر کل حزب الله لبنان در جمع عزاداران حسینی در روز عاشورا و افشاگری او در باره همکاری برخی کشورهای عربی و رژیم اسرائیل ، صهیونیستها را شوکه کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: سید حسن نصرالله در روز عاشورا بطور علنی درمیان عزاداران حاضر شد، اسرائیل را تهدید کرد و از نقش جدید نتانیاهو درمنطقه سخن گفت.

تلویزیون اسرائیل بخشی از اظهارات دبیرکل حزب الله  را پخش کرد که گفت : جای تاسف دارد که نتانیاهو سخنگوی رسمی برخی کشورهای عربی شده و از نگرانی  آنها سخن می گوید. اسرائیل از برخی کشورهای عربی پیامهایی را دریافت کرد که موضع خود را در خصوص مذاکرات هسته ای ایران، تغییر ندهد.

گزارشگر اسرائیلی گفت: نتانیاهو در سخنان خود در کنست از تبعات اتفاق نظر نامناسب با ایران گفت. اظهارات وی در این باره شدید بود و از احتمال وقوع جنگ سخن به میان آورد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات نتانیاهو را در این باره پخش کرد که در بخشی از آن اظهار کرد: در ظاهر تنها دو راهکار مطرح است و آن اتفاق نظر نامطلوب با ایران و یا احتمال وقوع جنگ که هردو راهکار نامناسب هستند و راهکار سومی هم وجود دارد و آن ادامه روند تحریمها علیه ایران است.

وی افزود: توافق نظر نامطلوب به نتیجه نا مطلوب می انجامد.

پربیننده ترین خبرها