وحشت نظامیان صهیونیست از نوجوانان فلسطینی

وحشت نظامیان صهیونیست از نوجوانان فلسطینی
پنج‌شنبه 30 آبان 1392 - 13:10

العالم - نظامیان صهیونیست در برخی محله های قدس شرقی از ترس حملات نوجوانان فلسطینی بدون تدابیر امنیتی ویژه جرأت نمی کنند از منطقه ای به منطقه دیگر جابه جا شوند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش کرد: سربازان ارتش اسرائیل در قرارگاه جبهه داخلی "هارهتسوفیم" در قدس، با حضور یگانهای حراست رفت و آمد می کنند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: کانال 10 اسرائیل مطلع شد نظامیان فعال در این قرارگاه که در مجاورت دانشگاه عبری است، پس از پایان فعالیت با حمایت یگانهای حراست به منزل خود بازمی گردند.

وی افزود: هدف قرار گرفتن آنها توسط سنگ و کوکتل مولوتوف تردد آزادانه آنها را در این منطقه دشوار کرد.

"آریه کینگ" عضو شورای شهر قدس در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: بسیار مضحک است که شهروندان اسرائیلی در قدس با آزادی کامل رفت و آمد می کنند در حالی که سربازان برای تردد به حمایت یگانهای حراست نیاز دارند. مثل اینکه در منطقه کمربند امنیتی رفت و آمد می کنند نه در شهر قدس.

وی افزود: مسؤول اصلی این حوادث در درجه اول رژیم اسرائیل است که از سویی از تقسیم قدس و تحویل محله "عیساویه" سخن می گوید و از سویی پلیس قدس را از حضور و فعالیت در مناطق تماس منع می کند.امیدوارم با کمک شهرداری این مشکلات برطرف شود.

گزارشگر اسرائیلی گفت: برخی مسؤولان نظامی به منظور مجازات ساکنان محله عیساویه و بازگشت آرامش به هارهتسوفیم ، از مسدود کردن مسیر تردد نظامیان اسرائیلی که از منطقه عیساویه عبور می کند سخن گفتند.

در انتفاضه دوم نهادهای امنیتی راههای ورودی به عیساویه را برای چند سال مسدود کردند. 

پربیننده ترین خبرها