درگیری خونین سناتور آمریکایی با پسرش

درگیری خونین سناتور آمریکایی با پسرش
پنج‌شنبه 30 آبان 1392 - 17:04

خشونت و درگیری های مسلحانه این روزها در آمریکا به پدیده ای عادی تبدیل شده است اما این بار درگیری خونین خانوادگی، گریبان سناتور دموکرات ایالت ویرجینیای آمریکا را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس ایالتی آمریکا اعلام کرد که صبح روز سه‌شنبه (۲۰ نوامبر/ ۲۹ آبان) سناتور "کری دیدز" و فرزندش مشاجره سختی را در خانه خود واقع در حومه ویرجینا داشته‌اند و کری به دلیل اصابت چندین ضربات یک شیئ برنده و زخمی شدن از ناحیه سر و سینه به بیمارستان منتقل شد.
اما پلیس جسد پسر وی "گاس" 24 ساله را در خانه پیدا کرد که گفته می شود شواهد حاکی از خودکشی وی به ضرب گلوله بوده است.
مقامات پلیس جزئیات بیشتری را در مورد این حادثه اعلام نکرده‌اند و گفته‌اند که در حال انجام تحقیقات برای یافتن انگیزه و عللی هستند که منجر به درگیری و وارد آمدن ضربات به ناحیه سر و سینه کری شده‌است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه گس دیدز فرزند سناتور آمریکایی، سال ۲۰۰۹ برای کمک به پدرش کالج را ترک کرده و وارد کمپین انتخاباتی وی شده بود. این خبرگزاری به نقل از یکی از همکاران کری دیدز نوشته است که او در این سال‌ها کمک‌های زیادی را به پسرش کرده و این دو رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند.
گفته شده که کری دیدز ۵۵ ساله و پسرش گس ۲۴ ساله تنها افراد حاضر در خانه بوده‌اند و به هنگام وقوع درگیری شخص دیگری در منزل حضور نداشته است. پلیس گفته است که در محل حادثه یک اسلحه پیدا کرده اما جزییات بیشتری را در این زمینه در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.
کورین گلر، سخنگوی پلیس ایالتی ویرجینیا، همچنین از گفتن اینکه این سناتور آمریکایی با چه وسیله برنده‌ای مورد حمله واقع شده، خودداری کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها