گزارش العالم از خشم خبرنگاران صهیونیست در ژنو

گزارش العالم از خشم خبرنگاران صهیونیست در ژنو
يکشنبه 3 آذر 1392 - 17:21

خبرنگار اعزامی شبکه العالم به ژنو، از مقر مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 گزارش داد، خشم و ناراحتی در چهره گروه اعزامی رسانه های رژیم صهیونیستی پس از امضای توافقنامه مشخص بود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار العالم از ژنو، همه رسانه ها و مطبوعات بین المللی از پیروزی ایران در این مذاکرات خرسند بودند، زیرا این دور از مذاکرات، یکی از دشوارترین مذاکراتی بود که ایران در چند دهه اخیر داشته است و این مساله بر مذاکره کنندگان غربی نیز صدق می کرد، به طوری که مذاکرات اخیر 24 ساعت به طول انجامید.
نوید بهروز نکته قابل توجه در پوشش خبری مذاکرات را حضور گسترده و ویژه رسانه های صهیونیستی دانست و گفت: آنها پس از امضای توافقنامه چهره هایی خشمگین و عبوس داشتند و این واکنش، دقیقا بر خلاف خبرنگاران بین المللی بود که از توافق حاصل شده، خشنود بودند.
وی علت خرسندی همه خبرنگاران را محقق شدن اصل برد – برد در مذاکرات ارزیابی کرد، و افزود: همه، از شفافیت برنامه هسته ای ایران و نظارت بین المللی بر آن و برطرف شدن تحریم ها بهره می برند و این مساله سبب می شود، پل های اعتماد برای آینده برقرار شود و راه برای تحقق مرحله نهایی این توافق هموار شود.
خبرنگار اعزامی شبکه العالم، ناخرسندی رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از رژیم های منطقه ای را مساله ای طبیعی دانست زیرا این رژیم ها در کمین ایران نشسته بودند و توافق هسته ای همه رشته های آن ها را پنبه کرد و هرچند در این توافق، همه خود را سهیم می بینند، اما ایران نخستین برنده این توافق به شمار می رود.
24-10:36
26

پربیننده ترین خبرها