جیمز باند هالیوود به همکاری با موساد اعتراف کرد

جیمز باند هالیوود به همکاری با موساد اعتراف کرد
دوشنبه 4 آذر 1392 - 10:03

آرنون میلچان تهیه کننده سرشناس هالیوود که بسیاری او را جیمز باند واقعی سینمای آمریکا می دانند، پس از سال ها شایعات، سرانجام به همکاری با موساد اعتراف کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، آرنون میلچان تهیه کننده آمریکایی سینمای هالیوود که تابعیت رژیم صهیونیستی را نیز دارد، پس از سال ها شایعات سرانجام اعتراف کرد در دهه 1970 تا 1980 با سازمان جاسوسی این رژیم - موساد - همکاری داشته و در توسعه برنامه تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نیز فعالیت کرده است؛ وی سالها متهم بود که جیمزباند واقعی سینمای هالیوود در دنیای واقعی است.

میلکان 68 ساله که تهیه کننده فیلم های مطرحی چون "لس آنجلس محرمانه" است، در مستندی که "لانا دایان" گزارشگر "شبکه 2 رژیم صهیونیستی" تهیه کرده است، از فعالیت های خود در معاملات محرمانه تسلیحاتی و تلاش برای خرید فن آوری هایی که این رژیم برای تهیه بمب هسته ای به آنها نیاز داشته، صحبت کرده است. این برنامه دوشنبه شب (امشب) از کانال 2 رژیم صهیونیستی پخش خواهد شد و در حال حاضر گزیده هایی از صحبت های آرنون میلچان از این شبکه به نمایش در آمده است.

وب سایت "تایمز اسرائیل" به نقل از روزنامه "دیلی میرور" چاپ انگلیس نوشت: آرنون میلچان در این مستند می گوید: در آن سالها من در هالیوود با هرکسی که می خواستم کار کنم، باید نیم ساعت برایش توضیح می دادم که تاجر اسلحه نیستم چون کسی در هالیوود دوست نداشت با یک تاجر اسلحه کار کند. از نظر ایدئولوژی انها دوست نداشتند با کسی که سلاح های خودکار و کشنده به فروش می رساند، کار کنند.

بر اساس اطلاعاتی که روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر کرده است، میلچان نه تنها با موساد همکاری داشت بلکه تلاش کرد تا افراد دیگری چون "سیدنی پولاک" کارگردان سرشناس هالییود را نیز با خود همراه کند که موفق هم شد. بر اساس اظهارات میلچان، پولاک هم در سال های 1970 در خرید سلاح و تجهیزات نظامی برای اسرائیل همکاری داشته است.

میلکان که یکی از مالکان شبکه 10 رژیم صهیونیستی است، همچنین اعتراف کرد که با همکاری یک ستاره سینمای هالیوود با یکی از دانشمندان هسته ای آمریکایی در خانه این بازیگر دیدار کرده است. البته میلکان نه نام این بازیگر نه نام دانشمند هسته ای و نه مکان این قرار را ذکر نمی کند.

میلکان در هالیوود دوستان شخصی بسیار مطرحی دارد و نام هایی چون راسل کرو، بن افلک و رابرت دنیرو در این مستند درباره میلچان صحبت کرده اند. رابرت دنیرو می گوید: چیزهای زیادی درباره میلچان شنیده ام، اما هیچ چیزی تایید نشده است.

2 سال پیش "میر دورون" و "جوزف گلمان" کتابی تحت عنوان"محرمانه: زندگی آرنون میلکان مامور مخفی ای که به غولی در هالیوود بدل شد" به چاپ رساندند. در این کتاب تاکید شده که میلچان برای "لاکام" (Lekem) یا "سازمان  همکاری های علمی" کار می کند. فعالیت این سازمان که قسمتی مشترک در وزارت جنگ و سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی است، به دست آوردن اطلاعات محرمانه در برنامه های نظامی و هسته ای است. گفته می شود لاکام در سال 1978 منحل شد، پس از آنکه "جاناتان پولارد" متخصص نیروی دریایی ارتش آمریکا به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرتور میلچان را بهتر بشناسیم.

کتاب "محرمانه ..." اطلاعات مخوفی از آرتور میلچان منتشر کرده است. بر اساس متن این کتاب: میلچان در سال ۱۹۴۴ در تل آویو تحت قیمومیت انگلیس به دنیا آمد. پدر وی مالک کارخانه تولید کود شیمیایی بود و این صنعت، میلچان را وارد دنیای تجارت شیمیایی کرد. وی در کنار تجارتی پر سود، از دانشکده اقتصاد لندن هم فارغ التحصیل شد. میلچان در 20 سالگی با شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی آشنا شد و به سازمان همکاری های علمی این رژیم موسوم به لاکام پیوست تا برای این رژیم سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم تهیه کند. آشنایی با پرز و فعالیت در لاکام وی را با دیگر چهره های سرشناس دنیای جنگ و سیاست رژیم صهیونیستی هم مرتبط ساخت، افرادی چون اسحاق رابین، آریل شارون و بنیامین نتانیاهو و بسیاری دیگر.

فعالیت های میلچان برای لاکام و موساد چنان محرمانه انجام شده است که گرچه اطلاعات فراوانی درباره فعالیت های وی منتشر شده است، اما مطالب بسیاری قابل اثبات نیست تا جایی که خود میلچان زبان می گشاید و فعالیت های محرمانه خود را افشا می کند.

میلچان در اواسط دهه ۷۰ پس از آشنایی با الیوت کاستنر تهیه‌کننده فیلم‌های "قلعه عقاب‌ها" وارد هالیوود شد و در سال ۱۹۹۱" نیو ریجنسی پروداکشن" را تاسیس کرد. همکاری وی با "فاکس قرن بیستم" میلچان را به "روپرت مورداک" غول رسانه‌ای آمریکا ارتباط داد و خود میلچان نیز وارد عرصه رسانه شد. میلچان یکی از مالکان شبکه 10 اسرائیل است.

در کتاب "محرمانه" نویسندگان این کتاب حتی آرنون میلچان را به سازماندهی حملات 11 سپتامبر متهم می کنند.

 

 

 

پربیننده ترین خبرها