رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین:

نقش العالم دردفاع از مقاومت بی بدیل است

نقش العالم دردفاع از مقاومت بی بدیل است
دوشنبه 4 آذر 1392 - 16:25

العالم - رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین گفت: نقش شبکه بین المللی العالم در دفاع از مقاومت و افشای جنایت های تروریست های تکفیری و رژیم صهیونیستی بی بدیل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "عبدالکریم الشرقی" رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین در دیدار با مدیر شبکه العالم  با اشاره به دروغ پردازی های رسانه های معاند در خصوص  حوداث سوریه گفت: العالم با اطلاع رسانی صحیح و افشای دروغ پردازی های  شبکه های الجزیره و العربیه در خصوص حوادث سوریه ضمن کسب جایگاه ممتاز درافکارعمومی  باعث کاهش مخاطبان این شبکه ها در جهان اسلام شد.

الشرقی افزود: ما از نزدیک شاهد تلاش های مخلصانه خبرنگاران العالم درافشای جنایات سلفی ها و حامیان آن ها هستم و حضور ما در شبکه العالم برای تقدیر و تشکر از این اقدامات می باشد.

وی با اذعان به اینکه آنچه در سوریه اتفاق می افتد توطئه علیه مقاومت بوده خاطرنشان کرد: تروریست های تکفیری علاوه بر مردم مظلوم سوریه، فلسطینی ها را نیز هدف قرار داده اند و در این چارچوب تعدادی از اعضا و خانواده های  جمعیت دوستی ایران وفلسطین ربوده ، شکنجه و به شهادت رسیده اند و منازل آنها تصرف شده است.

در ادامه این دیدار " خالد بدیر"، مسئول اطلاع رسانی جمعیت دوستی ایران و فلسطین دراظهاراتی گفت: در شرایط سخت و بحرانی سوریه، رسانه های همسو با حامیان تروریستها، هماهنگ و متحد علیه محور مقاومت به ویژه حکومت سوریه عمل کرده اند که العالم نقش بسزایی در خنثی سازی این توطئه ایفا کرده است.

"سید احمد سادات" مدیر شبکه العالم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شبکه العالم، شبکه ای برای فلسطینی های مظلوم است، افزود: با وجود همه محدودیت ها، العالم پوشش اقدامات و فعالیت های گروههای مقاومت فلسطینی را  متوقف نکرده بلکه همچنان حقایق را منعکس می کند .

سادات  با تاکید بر اینکه العالم در برملاکردن جنایات صهیونیست ها در فلسطین نقش موثری ایفا می کند خاطر نشان کرد: این شبکه با سه دفتر در رام الله ، غزه و قدس اقدامات فلسطینی ها را پوشش می دهد.

مدیر شبکه العالم  با تشریح عملکرد این شبکه در سوریه گفت: گروه های  خبری العالم با وجود تهدید های مکررتروریست ها، همچنان جنایات تکفیری ها و موفقیت های دولت و ارتش سوریه را  در خطوط مقدم نبرد به تصویر می کشد. به همین علت حامیان تروریست ها با ارسال پارازیت بر روی برنامه ها ی العالم  و حذف آن از روی ماهواره ها سعی می کنند از پوشش حقایق این کشور جلوگیری نمایند.

در پایان این دیدار در خصوص  اجرایی کردن  پیشنهادهای مطرح شده توافق شد و سپس رئیس جمعت دوستی ایران و فلسطین لوح تقدیر این جمعیت را  به پاس  تقدیر از فعالیت های شبکه العالم به سید احمد سادات اهداء کرد.

پربیننده ترین خبرها