حزب الله: توافق ژنو، پیروزی درخشان برای ایران است

حزب الله: توافق ژنو، پیروزی درخشان برای ایران است
دوشنبه 4 آذر 1392 - 21:23

العالم - حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، توافق هسته‌ای بین ایران و گروه «5+1» در ژنو را برگ زرینی در پرونده پیروزی‌های درخشان جهانی ایران دانست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه، توافقنامه ژنو حاصل دیپلماسی فعال ایران و مواضع تغییرناپذیر جمهوری اسلامی در قبال برنامه صلح ‌آمیز هسته ای عنوان شده و آمده است که سایر کشورها، دولت‌ها و نیز ملت‌های جهان باید آن را الگوی عزت و استقلال قرار دهند؛ زیرا این توافق، بدون تسلیم در برابر دیکته‌های بیگانگان و یا به زانو در آمدن در برابر تهدیدها و تشویق‌های آنان، صورت گرفت.

حزب الله در بیانیه خود تاکید کرده است که توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، در حقیقت دستاورد علمی و فناوری جمهوری اسلامی را که با خودکفایی و تکیه به توانمندی‌های ملی تحقق یافته است، به نمایش گذاشت.

براساس این بیانیه، ایران توانست در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی برسد و ثابت کند که تاکید بر مواضع ثابت و حفظ وحدت بین رهبری فرزانه انقلاب و ملت پایدار، می‌تواند به عبور از چالش‌ها و موانع و در نهایت رسیدن به پیروزی منجر شود.

این بیانیه تاکید می کند: دستاوردی که ایران با امضای این توافقنامه محقق کرد در حقیقت پیروزی همه ملت‌های منطقه و شکست دشمنان و بدخواهان آن است و این پیروزی گامی است که گام‌های بعدی را به دنبال داشته و ضامن تحقق خواسته‌های ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان است.

حزب الله ، این دستاورد بزرگ را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب،  دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و نیز دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک ‌گفت و آن را پیروزی دیگری بر تمام مستکبران و اشغالگران و حامیان آنان در جهان دانست.

 

پربیننده ترین خبرها