تروریست ها به زودی اردوگاه یرموک را ترک می کنند

تروریست ها به زودی اردوگاه یرموک را ترک می کنند
سه شنبه 5 آذر 1392 - 10:02

منابع خبری سوری گزارش دادند که گروه های مسلح تروریستی از امروز کار تخلیه اردوگاه فلسطنیی یرموک در جنوب شرق دمشق را شروع می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه خبری سوریا الآن در گزارشی به نقل از منابع مطلع داخل اردوگاه گزارش داد که قرار است گروه های مسلح از امروز کار تخلیه اردوگاه را شروع کنند.

در این گزارش به نقل از شيخ محمد العمري رییس گروه آشتی ملی در اردوگاه یرموک تاکید شده است که گروه های مختلف متعلق به ارتش آزاد کار عقب نشینی از اردوگاه را شروع خواهند کرد و از سه شنبه آینده محاصره این اردوگاه پایان خواهد یافت اما انور رجاء مسول اطلاع رسانی جنبش فلسطینی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل تاکید کرد که در حال انجام امور هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همه افراد مسلح به جز فلسطینی ها از اردوگاه عقب نشینی خواهند کرد، گفت: نمی توان به صورت دقیق بر این موضوع تاکید کرد، تلاش ها در جریان است و ما تا زمانی که پای ما به زمین آنجا باز نشود، نمی توان در مورد همه مسایل صحبت کرد.

این شخصیت فلسطینی با یادآوری این موضوع که فشار ارتش سوریه از بیرون، فشار جبهه مردمی در داخل و فشارهای مردمی برای تخلیه اردوگاه باعث شده تا مساله آشتی ملی به سمت و سوی خوبی پیش برود، اما نه به آن خوبی و روانی که برخی ها در بیرون تصور می کنند.

به گزارش العالم، حدود یک هفته است که در اردوگاه یرموک آرامشی نسبی برقرار شده است و به جز درگیری های پراکنده، اتفاق خاصی روی نداده و همه طرف ها امیدوار هستند تا با حضور سازمان آزادیبخش فلسطین در مساله آشتی، به زودی این اردوگاه از هرگونه حرکت مسلحانه پاکسازی شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها