ضرب و شتم زن بحرینی در خانه خود + عکس

ضرب و شتم زن بحرینی در خانه خود + عکس
چهارشنبه 6 آذر 1392 - 20:13

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه پس از یورش به منزل یکی از شهروندان بحرینی برای بازداشت او، مادر وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مزدوران امنیتی آل خلیفه بدون حکم قضایی و با اعمال به زور در حالی که چهره خود را پوشانده بودند برای بازداشت یک جوان بحرینی وارد خانه ای شدند و فرد مورد نظر را مورد ضرب و شتم قرار دادند. سپس به صورت مادر این فرد که تلاش داشت از فرزند خود در برابر حملات خشونت آمیز ماموران دفاع کند، ماده ای سوزاننده پاشیدند.

ماموران، سپس فرد مذکور را به مرکز امنیتی منتقل کردند؛ خانواده فرد بازداشت شده در مراجعه به مراکز امنیتی نتوانستند اطلاعی درباره محل بازداشت و نگهداری فرزند خود به دست آورند.

جمعیت وفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این حادثه یکی از موارد دائمی هتک حرمت و نقض حقوق شهروندان است، سیاست رژیم آل خلیفه در تبرئه مجرمان و قاتلان از مجازات زمینه چنین رویدادهایی را بیشتر از پیش فراهم کرده است.

این بیانیه می افزاید: رفتار مزبور با زن بحرینی نشانه رسوایی اخلاقی رژیم آل خلیفه در سایه استمرار سکوت نسبت به اینگونه رفتار پلید است.     

الوفاق چنین رفتارهای ناقض حقوق بشر را نشان دهنده تلاش رژیم در انتقام گیری از مردم دانست. 

شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق در واکنش به این اقدام ناجوانمردانه نیروهای آل خلیفه تأکید کرد؛ حمله به زنان در منازلشان نشان دهنده انحطاط اخلاقی کسانی است که دستور چنین کاری را می دهند و یا دست به چنین اقدامی زده اند و یا با وجود اطلاع از اینگونه اقدامات، عاملان آن را بازخواست نمی کنند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها