ادعای صهیونیست ها: ایران 36 روزه بمب اتم می سازد!

ادعای صهیونیست ها: ایران 36 روزه بمب اتم می سازد!
پنج‌شنبه 7 آذر 1392 - 11:43

العالم - مسئولان رژیم صهیونیستی باردیگر به طرح ادعاهای واهی در باره توان هسته ای ایران پرداخته و مدعی شدند که ایران می تواند 36 روزه بمب اتم بسازد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، صهیونیست ها به دنبال ناتوانی در به شکست کشاندن مذاکرات ژنو و جلوگیری از امضاء توافقنامه ایران و 5+1 ، برای ایجاد جوبی اعتمادی در منطقه و ممانعت از موفقیت های ایران در صحنه دیپلماسی منطقه ای و بین المللی و دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای ، به تکاپو افتاده اند.

پایگاه خبری عربی " معا " روز پنجشنبه نوشت : مسوولان رژیم اشغالگر صهیونیستی بر این باورند که توافق صورت گرفته با ایران، به آن این امکان را می دهد تا به غنی سازی اورانیوم در حدی که بتوان توان نظامی را دریک ماه توسعه داد، ادامه دهد.

معا به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو افزود : بر طبق ارزیابی های اسراییل که به منابع دیپلماتیک خارجی و طرفهای ارشد خارجی منتقل شده است، ایران از بحران بین المللی و یا بحران داخلی در امریکا برای ساخت بمب هسته ای استفاده خواهد کرد و اگر ایرانیها احساس کنند که اماده ساخت بمب هستند، تصمیمی در نادیده گرفتن تفاهم با قدرتهای بزرگ اتخاذ خواهند کرد، در این صورت 18 هزار دستگاه گریز از مرکز( سانتری فیوژ) راه اندازی خواهد شد که قدرت آن ده هزار برابر فعالیتی است که در حال حاضر انجام می گیرد و قادر خواهد بود تا اورانیوم کافی طی 36 روز غنی سازی کند.

معاریو با اشاره به توافق ایران و 5+1 در باره میزان و سطح غنی سازی درصد ادعا کرد که ذخایر اورانیوم ایران برای ساخت 5 بمب کافی است.

درهمین حال به نوشته معاریو نماینده فرانسه  برای گفت وگو با وزیر اطلاعات و مقام های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته عازم سرزمین های اشغالی شد تا از اسرائیل را به پذیرش توافقنامه اولیه و ورود به گفت و گوهای بعدی برای دستیابی به توافقنامه نهایی غرب با ایران ، قانع کند.

پربیننده ترین خبرها