وقتی سی.ان.ان دست به سانسور می شود

وقتی سی.ان.ان دست به سانسور می شود
پنج‌شنبه 7 آذر 1392 - 16:18

شبکه آمریکایی سی.ان.ان که گزارش های مغرضانه اش در مورد تحولات سوریه همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد اوضاع بر خلاف میل این شبکه در جریان است، مصاحبه نماینده روسیه در سازمان ملل در مورد سوریه را سانسور کرد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم شبکه خبری سی.ان.ان در مصاحبه‌ای که کریستین امان پور، خبرنگار این شبکه با ویتالی چورکین، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل انجام داده بود بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در خصوص حمایت اکثریت مردم سوریه از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه حذف کرده است.

نسخه نهایی این مصاحبه در بر گیرنده برخی از سخنان چورکین که در آن تاکید می‌کند "اکثریت ساکنان سوریه بشار اسد را تایید می‌کنند و باید به این نکته توجه کنیم" نیست.

وی در ادامه افزود که باید مذاکرات را آغاز کنیم و به سوری‌ها اجازه دهیم خودشان روش پایان دادن به این درگیری‌ها را انتخاب کنند.

در این مصاحبه چورکین مخالفت خود را با پیش شرط‌های مخالفان برای شرکت در ژنو2 در 22 ژانویه اعلام کرده بود که از نسخه نهایی این مصاحبه حذف شده است.

به گزارش روسیاالیوم، این مسئول روسی همچنین اقدامات مخالفان سوری و کشورهای حامی آن‌ها را در زمینه ارائه کمک‌های بشردوستانه به ساکنان سوریه ارزیابی کرده بود.

البته این شبکه آمریکایی پیش از این هم دست به چنین اقداماتی زده بود و با سانسور و حذف بخش های از افرادی که با آنها مصاحبه می کرد، مورد انتقاد شدید مخاطبان قرار می گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها