اعتراف اسرائیل به قدرت روزافزون نظامی حزب الله

اعتراف اسرائیل به قدرت روزافزون نظامی حزب الله
پنج‌شنبه 7 آذر 1392 - 20:03

رژیم صهیونیستی از چند هفته پیش مناطق مرزی سرزمین های اشغالی با مرز لبنان را برای یافتن تونل های احتمالی حفر شده حزب الله لبنان را مورد بازرسی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که حزب الله لبنان، در مرزهای فلسطین اشغالی، اقدام به حفر تونل به منظور حمله و نفوذ به مناطق مرزی کرده باشد.

به گزارش روزنامه الاخبار، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم از چند هفته پیش، عملیات حفاری و بازرسی مناطق مرزی را آغاز کرده است تا اگر حزب الله لبنان، تونلی در مرزها حفر کرده باشد، آن را شناسایی و منهدم کند.

بر پایه این گزارش، تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که حزب الله لبنان برای حمله به اسرائیل، تونل هایی ایجاد کرده باشد.

این شبکه تاکید کرد که حزب الله لبنان با توجه به توانمندی ها و امکاناتی که در اختیار دارد، هیچ مشکلی برای حفر تونل به سمت اراضی اسرائیل ندارد، به ویژه که آنان تجربه بسیار گسترده ای در ایجاد شبکه ای از تونل های بسیار بزرگ در جنوب لبنان دارند.

در این گزارش تاکید شده است که عملیات جستجوی ارتش رژیم صهیونیستی، تاکنون هیچ نتیجه ای در بر نداشته است و هیچ تونلی شناسایی نشده است.

این شبکه صهیونیستی ادعا کرد که ساکنان مناطق شمالی فلسطین اشغالی، به ویژه ساکنان شهرک های صهیونیست نشین در نزدیک مرزهای لبنان، در گذشته صدای عملیات حفاری از زیر زمین شنیده اند و همین مساله وحشت آنان را از حمله احتمالی حزب الله برانگیخته بود.

رژیم صهیونیستی از سال 2006 تاکنون در جستجوی علت و منشا این صدا برآمده است، اما تمام تلاش های رژیم صهیونیستی در این مجال، با ناکامی مواجه شده است.

در ادامه این گزارش آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی کشف تونلی نزدیک مرزهای نوار غزه و اراضی اشغالی شده است. بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی هدف از حفر این تونل، فعالیت‌های تروریستی علیه اسرائیل بوده است.

حماس ادعای اسرائیلی ها مبنی بر کشف تونل از غزه به داخل اراضی اشغالی را "تلاش برای توجیه محاصره و اشغالگری" توصیف کرد، هر چند گردان های قسام حفر چنین تونلی را پذیرفتند و تاکید کردند به این اقدام خود ادامه خواهند داد.

 

پربیننده ترین خبرها