تشدید حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی

تشدید حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی
يکشنبه 10 آذر 1392 - 22:45

حملات بی وقفه شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی، وضعیت منطقه را به شدت بحرانی کرده و مسلمانان برای ورود به قدس با محدودیت های شدیدی مواجه شده اند.

خبرنگار شبکه العالم در فلسطین اشغالی روز یکشنبه گزارش داد، ساکنان بیت المقدس از کشورهای عربی می خواهند به جای مداخله در سوریه و اعزام افراد مسلح و سلاح به این کشور، برای جلوگیری از خطرات یهودی سازی بیت المقدس دست به کار شوند.

باندهای صهیونیستی به بهانه عید یهودی با افزایش حملات به مسجدالاقصی، خواستار اجرای آیین های تلمودی در مسجد الاقصی و تقسیم زمانی و مکانی قدس شده اند.

"ناصر الهدمی" دبیر کل فراخوان دفاع از بیت المقدس " به خبرنگار شبکه العالم گفت: حملات به مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که کشورهای عربی و اسلامی واکنشی نشان نمی دهند و امانتی که بر گردن آنها است یعنی محل عروج پیامبر را فراموش کرده اند، این حملات نیزمتوقف نخواهد شد.

الهدمی افزود: مقامات رژیم اشغالگر حملات خود را برای یهودی سازی مسجدالاقصی به هدف ویران کردن این مسجد و احداث معبد ادعایی سلیمان به جای آن، افزایش خواهند داد.

ساکنان بیت المقدس که به تنهایی و به نمایندگی از همه مسلمانان جهان در حال دفاع از آن هستند، نسبت به نتایج دعوت گروه های صهیونیستی هشدار داده و خواهان هوشیاری واقعی مردم برای بازپس گرفتن بیت المقدس و مسجدالاقصی شدند.

یکی از اهالی بیت المقدس گفت:همه اینها ادعاهای دروغ است، صهیونیستها تلاش می کنند قدس را اشغال کرده و بخشی از آن را با زور تصرف کنند. این هدف ناشی از سهل انگاری مسلمانان است.

وی افزود: ساکنان بیت المقدس به تنهایی با صهیونیستها مبارزه می کنند و به تنهایی کاری از پیش نمی برند.

یکی دیگر از شهروندان قدس به خبرنگار العالم، گفت :همه کشورهای عربی و اسلامی باید از مسجدالاقصی حمایت و حفاظت کنند، و این فقط وظیفه ملت فلسطین نیست.

خبرنگار العالم اظهار داشت: مسجدالاقصی به صورت روزانه شاهد حملات گروههای صهیونیستی است اما با وجود اقدامات اشغالگران، مدافعان حریم بیت المقدس از داخل فلسطین با این حملات مقابله می کنند.

1-16:42
 

پربیننده ترین خبرها