فیلم انبارهای کشف شده سلاح در ریف دمشق

دوشنبه 11 آذر 1392 - 14:50

ارتش سوریه چندین انبار اسلحه و مهمات تروریست ها را در مزارع و باغات منطقه "قاره" در استان ریف دمشق کشف کرد.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از استان ریف دمشق گزارش داد، عملیات نیروهای ارتش سوریه همچنان در منطقه "النبک" در این استان ادامه دارد، و اخیرا مواضع گروه های مسلح را در حومه این منطقه زیرآتش گرفت و چند انبار اسلحه و مهمات را نیز در غرب منطقه "قاره" کشف کرد.
ارتش سوریه از چند روز پیش تاکنون با گروه های مسلح در منطقه النبک درگیر است، و طبق اعلام منابع رسمی، ارتش تلفات و خسارات زیادی را به این گروه ها وارد کرده است .
"غسان محمد" کارشناس سیاسی سوری به خبرنگار العالم گفت: طبق اطلاعات موجود، بندر بن سلطان رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان دستور داده که هزاران فرد مسلح به خاک سوریه منتقل داده شوند تا با ارتش در مناطقی مانند النبک، "القلمون"، "دیرعطیه" و "غوطه شرقی" در حومه دمشق بجنگند.
گروه های مسلح از مزارع و باغات برای ذخیره کردن اسلحه و مهمات خود استفاده می کنند، و ارتش سوریه توانسته است چند انبار آنها را در منطقه قاره استان ریف دمشق هنگام پاکسازی این منطقه کشف کند.
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: ارتش سوریه پس از ورود به منطقه قاره، پاکسازی این منطقه از گروه های مسلح تکفیری و کشف مخفیگاه ها و انبارهای این گروه ها در مزارع و باغات این منطقه را آغاز کرد، و توانست تعداد زیادی تجهیزات نظامی و درمانی را کشف کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها