بشار جعفری:

300 سعودی تروریست در سوریه دستگیر شدند

300 سعودی تروریست در سوریه دستگیر شدند
چهارشنبه 13 آذر 1392 - 12:35

نماینده سوریه در سازمان ملل از دستگیری 300 تروریست سعودی در جریان درگیری ها در سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار جعفری" اعلام کرد: ارتش سوریه 300 سعودی را در این کشور دستگیر کرده است و هزاران تروریست سعودی نیز این هفته در سوریه کشته شده اند.
وی افزود: شمار زیادی از سعودیها که در سوریه می‌جنگند، در کشور خود به اعدام یا حبس ابد محکوم بوده‌اند و در مقابل آزادی به سوریه آمده اند و ورود همه سعودی ها به سوریه با آگاهی سازمان اطلاعات عربستان بوده است.
بشار جعفری از نقش بسیار منفی عربستان و قطر و ترکیه علیه کشورش سخن گفت و اظهار داشت: این کشورها برای جلوگیری از برگزرای اجلاس ژنو 2 درباره سوریه تلاش می کنند زیرا اعتقادی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه ندارند بلکه در تلاش برای تغییر نظام از طریق خشونت و تروریسم هستند.
وی افزود: قطر از گروههای مسلح مرتبط با القاعده در سوریه حمایت می کند و ترکیه روند تردد آنها در طول مرز مشترک را میسر می نماید و اسرائیل زخمی های آنها را در بیمارستان های خود درمان می کند.
بشار جعفری قطر و عربستان و ترکیه به همراه رژیم صهیونیستی را مافیایی بزرگ توصیف کرد که به خاطر اقدامات خود بازخواست و مجازات نمی شوند.
نماینده سوریه گفت: این تروریست ها از طریق مرز اردن و لبنان وارد سوریه می شوند و بقیه نیز از طریق مرز ترکیه با حمایت سازمانهای اطلاعاتی قطر و ترکیه به خاک سوریه می آیند.

پربیننده ترین خبرها