گردشگران عربستانی در بحرین چه می کنند ؟!

گردشگران عربستانی در بحرین چه می کنند ؟!
چهارشنبه 13 آذر 1392 - 13:00

معاون گردشگری وزارت فرهنگ بحرین از ورود 8 میلیون گردشگر به کشورش در سال 2012 خبر داد و اعلام کرد که 52 درصد این گردشگران اتباع عربستانی بودند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد بن حمود آل خلیفه" در مصاحبه با مرکز اطلاعات گردشگری عربستان گفت : 73 درصد گردشگران عربستانی از طریق پل " ملک فَهْد" و بقيه گردشگران عربستانی نیز از طریق فرودگاه بین المللی بحرین وارد این کشور شدند .
وی خاطرنشان کرد: درآمدهای گردشگری بحرین در 2 سال گذشته افزایش یافته است و درآمد هتل ها و رستوران هایِ تحت نظارت وزارت فرهنگ در سال 2012 به 2 میلیارد ریال ( 500 میلیون دلار) رسید.
این مسئول بحرینی تأکید کرد: بحرین برای درآمدزایی بیشتر درپی جذب گردشگران عربستانی است .
معاون گردشگری وزارت فرهنگ بحرین گفت : هم اکنون 10 هزار اتاق در هتل های بحرین برای میزبانی از گردشگران وجود دارد که طرحی برای افزایش این تعداد به 12 هزار اتاق در سال 2014 آماده شده است و حجم سرمایه گذاری در هتل های پنج ستاره در دو سال گذشته به 5 / 2 میلیارد ریال رسید به نحوی که 13 هتل جدید در سال 2013 احداث شد .
معاون گردشگری وزارت فرهنگ بحرین افزود: شرکت هواپیمایی بحرین فعالیت خود را در عربستان افزایش داده است به طوری که هر هفته 70 هواپیما از شهرهای اصلی عربستان به سوی بحرین پرواز می کنند.

 

پربیننده ترین خبرها