دختری که در سوریه مرگ را فریب داد

دختری که در سوریه مرگ را فریب داد
يکشنبه 17 آذر 1392 - 21:39

دو سال از اصابت گلوله به سر "سندس" دختر ده ساله سوری، می گذرد ولی بر خلاف نظر پزشکان وی زنده ماند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرنگار روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" در گزارشی به درد و رنج کودکان آواره سوری و خطر مرگی که هر لحظه جان آنان را تهدید می کند، پرداخت.  

"راس شرلوک" در گزارشی از اردوگاه آوارگان "الزعتری" تحت عنوان "دختری که مرگ را فریفت" به ماجرای دختری ده ساله به نام سندس پرداخت که پس از اصابت گلوله تک تیراندازان به سرش، همچنان زنده است.
بر پایه این گزارش، دو سال از اصابت گلوله به سر سندس می گذرد، اما وی در حالی که هنوز گلوله در سر اوست، همچنان زنده است و به همین سبب این دختر، به منشا امید به زندگی برای آوارگان سوری تبدیل شده و آن ها را به بازگشت به وطن امیدوار کرده است.
خبرنگار دیلی تلگراف، یک عکس رادیولوژی از سر سندس را با این گزارش همراه کرده است که در آن به طور مشخص، بقایای گلوله ای به چشم می خورد که در فاصله ای بسیار نزدیک از غشای مغزی قرار گرفته است.
به نوشته این روزنامه، همه پزشکانی که سندس را در لحظه اصابت گلوله دیده بودند، تاکید کردند که تا چند ساعت دیگر خواهد مرد. وی مدت کوتاهی پس از وخامت حالش بیهوش شد، ولی دو روز بعد به هوش آمد، اما پس از به هوش آمدن، سمت راست بدنش فلج شده بود.
سه هفته پس از آن، سندس، سلامتی خود را به طور کامل به دست آورد و شروع به حرکت کرد و با کمک و رسیدگی خانواده اش و مصرف مداوم دارو توانست سلامتی خود را کاملا بازیابد، فرایندی که پدرش از آن تحت عنوان " شجاعت سندس " تعبیر کرده است.

 

 

 

 

 

 

26

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها