جنبش "حُشود" مصر: بیانیه شورای همکاری استعماری است

جنبش
پنج‌شنبه 21 آذر 1392 - 12:49

جنبش حشود مصر بیانیه پایانی اجلاس اخیر شورای همکاری خلیج فارس در کویت را استکباری و استعماری توصیف کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش حشود خاطرنشان کرد: این بیانیه برای اجرای توطئه های صهیونیستی – آمریکایی در منطقه صادر شده است و دستان برخی سران شورای همکاری خلیج فارس به خصوص رژیم وهابی عربستان به خون مردم بی گناه منطقه آغشته است .
این جنبش مصری بیانیه شورای همکاری خلیج فارس را بی فایده دانست و اعلام کرد: این بیانیه از شورایی صادر شده که اصول بی طرفی را رعایت نمی کند و از تروریست ها حمایت مالی ، تسلیحاتی و رسانه ای می کند .
جنبش مصری حشود اعلام کرد: حامیان نیروهای "سپر جزیره" گروه های سلفی و وهابی افراطی هستند . نیروهای سپر جزیره فقط برای سرکوب و قتل عام مردم به کار گرفته می شوند و همه جهانیان شاهد بودند که نیروهای سپر جزیره سال 2011 منامه – پایتخت بحرین – را اشغال و مردم انقلابی این کشور را سرکوب و قتل عام کردند .
جنبش حشود در خصوص بحران سوریه اعلام کرد: این بحران فقط باید مسالمت آمیز حل شود و مردم سوریه باید خود بدون دخالت دیگران سرنوشت شان را تعیین کنند.

سی و چهارمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روزهای سه شنبه و چهارشنبه( 19 و 20 آذر ماه) در کویت برگزار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها