تحرکات صهیونیستها برای مقابله با موشکهای مقاومت لبنان

تحرکات صهیونیستها برای مقابله با موشکهای مقاومت لبنان
دوشنبه 25 آذر 1392 - 10:42

سران رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان در جریان تجاوز این رژیم به لبنان که گفته بود مواضع صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی هدف قرار خواهد گرفت، تحرکات گسترده ای را برای مقابله با موشکهای مقاومت آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی گفت: "مثلث واقع در مرکز تل آویو، قلب وزارت دفاع (وزارت جنگ رژیم صهیونیستی) را تشکیل می دهد اما بر اساس یک طرح راهبردی طی ماه آینده بیشتر این منطقه تخلیه می شود تا بجای آن سه برج مسکونی 40 و 89 طبقه احداث شود."
وی افزود: "ارتش اسرائیل بدون سر صدا طرح تخلیه قرارگاههای خود را از این منطقه به پایان رساند."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "بر اساس این طرح که شوهم خوانده می شود، قرارگاههای ارتش اسرائیل و کارخانه تولید تانک مرکاوا به منطقه نوئرا واقع در غرب منتقل می شود. بخشی از تشکیلات سادیدوف به جنوب و بخشی دیگر به منطقه "عوفدا" در صحرای نقب منتقل می شود. پادگانهای گالی لوت و تسریفین و سرکین نیز به منطقه بئر السبع در صحرای نقب انتقال می یابد. مدرسه فناوری نظامی حیفا در شمال هم در راستای این طرح وزارت دفاع به جنوب اسرائیل منتقل می شود."
وی خاطرنشان کرد: "قرار است نزدیک شهرک مودیعین در غرب رام الله یک قرارگاه مرکزی نظامی که شامل تشکیلات نظامی و یک مرکز لجستیک است احداث شود."
گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی گفت: "درخواست ارتش اسرائیل برای احداث فرودگاه بین المللی جدید اخیرا به وزارت راه و ترابری اسرائیل  منتقل شده است. در واقع ارتش اسرائیل خواستار احداث این فرودگاه بین المللی در کنار باندهای قرارگاه هوایی راما داوید ارتش است. بر اساس این طرح باندهای این قرار گاه هوایی طولانی تر می شوند."
وی گفت: "این طرح تحول عظیم با تبعات راهبردی مهم است که ماه آینده برای تصویب نهایی به نخست وزیر ارائه می شود." 
"حسن شقیر" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفت وگو با برنامه"العین الاسرائیلیه"( از نگاه رسانه های صهیونیستی ) شبکه العالم تصریح کرد: "اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درسال 2010 در خصوص موشک باران عمق مواضع صهیونیستی در غوشدان در مقابل تهدیدات صهیونیستها برای هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی بیروت را نباید فراموش کرد."
وی افزود: "صهیونیستها در چارچوب یک طرحی راهبردی، طرح تفکیک تشکیلات مربوط به وزارت جنگ و احداث آن در جوار مناطق مسکونی فلسطینی، را به اجرا گذاشتند."

پربیننده ترین خبرها