مفتی اهل تسنن لبنان:

جنگ در منطقه به نفع اسرائیل است

جنگ در منطقه به نفع اسرائیل است
دوشنبه 25 آذر 1392 - 23:11

العالم - مفتی اهل تسنن لبنان تاکید کرد غرب تلاش می کند منطقه را وارد درگیری هایی کند که به نفع اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم " شیخ محمد رشید قبانی " در دیدار هیاتی از سوریه گفت:  قدرت های منطقه که ابزار دست غربی ها شده اند می خواهند مسیحیان را وارد جنگ اسلام و مسیحیت کنند و امروز برای همین منظور در سوریه وعراق و مصر تلاش می کنند و همانگونه که می دانیم سوریه در روابط خوب و صلح آمیز میان مسلمانان و مسیحیان در همه ادوار تاریخ زبان زد بوده است.

مفتی اهل تسنن لبنان که در حضور خانم تریسی شمعون رئیس حزب "دموکرات های آزاده لبنان" و در دیدار با گروهی از اهالی شهرک سوری معلولا در "دارالفتوی" سخن می گفت به بررسی اوضاع عمومی سوریه و بخصوص تعرض هایی که از سوی تررویست ها به مسیحیان و مقدساتشان شد پرداخت.

شیخ قبانی به ربایندگان راهبه های شهر معلولا هشدار داد که آنها را به نزدیک ترین مرجع دینی مسیحیان تحویل دهند و بهتر است که آنان را به همان دیری که بودند بازگردانند.

مفتی اهل تسنن لبنان هشدار داد غرب سعی می کند جهان عرب را به ورطه جنگ میان مسلمانان و مسیحیان و اختلافات میان شیعه وسنی بکشاند، تا با ایجاد تفرقه و تجزیه کشورها به هدف خود در تغییر چهره منطقه از نظر جغرافیایی و پراکندگی جمعیت برسد که همه این اقدامات به نفع امنیت اسرائیل خواهد بود از این رو ضرورت تلاش برای آزادسازی فلسطین از دست صهیونیست های اشغالگر بیش از پیش آشکار می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها