کتک خوردن مقام جنبش فتح توسط نماینده فلسطینی

کتک خوردن مقام جنبش فتح توسط نماینده فلسطینی
چهارشنبه 27 آذر 1392 - 23:08

العالم - عضو مجلس قانونگذاری فلسطین روز چهارشنبه هنگام تدارک برای استقبال از وزیر خارجه چین در هتلی در رام الله، به "جبریل رجوب" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح حمله ور شد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از منابع القدس العربی، در حالی که همه منتظر میهمان چینی بودند، "جمال ابوالرب" به "جبریل رجوب" حمله کرد و تا قبل از میانجیگری حاضران، چند سیلی به صورت وی نواخت.

به گفته شاهدان، این حادثه در هتل "گراند پارک" شهر رام الله به وقوع پیوست و به علت دخالت اطرافیان، رجوب نتوانست به این اقدام ابوالرب پاسخ  دهد.

"جمال الشاتی" عضو شورای انقلابی جنبش فتح در این باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت حل و فصل فوری آن به منظور جلوگیری از بروز رویدادهای ناگوار، همراه هیأتی از جنبش فتح عازم رام الله شده است.
چند ماه پیش ابوالرب از جانب همراهان رجوب مورد تعرض قرار گرفت و اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح برای حل و فصل این مشکل وارد عمل شدند اما موفق نشدند؛ ابوالرب در آن زمان گفته بود که در قبال این اقدام سکوت نخواهد کرد.

خاطرنشان می شود که چند هفته پیش رجوب، هنگام بازدید از رام الله ابوالرب را طرد کرد و حدود دو ماه پیش نیز یکی از همراهان رجوب، ابوالرب را مورد ضرب و شتم قرار داد و از آن زمان تاکنون تهدیدات و اختلافات بین این دو شدت یافته است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها