گزارش تصویری از محل انفجار مرگبار در حمص

دوشنبه 2 دی 1392 - 14:04

حمص – العالم- خبرنگار شبکه العالم تأکید کردف در حمله تروریستی به مدرسه ابتدایی روستای "ام العمد" در حومه حمص، 150 تن کشته و یا مجروح شدند.

خانم "رؤی العلی" با حضور در مکان این حمله تروریستی تأکید کرد،  تروریستها کامیونی را که با مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره بمبگذاری کرده بودند، مقابل مدرسه ابتدایی روستای "ام العمد" (45 کیلومتری شهر حمص) منفجر کردند.
صبح دیروز تروریستها با یک کامیون یخچال دار بزرگ و یک خودرو وارد روستای ام العمد شدند. کامیون نزدیک مدرسه روستا پارک شد و تروریستها به وسیله خودرو شهر را ترک کردند.
تروریستها پس از دور شدن از کامیون، و هنگام ورود دانش آموزان به مدرسه، آن را از راه دور منفجر کردند.
یکی از ساکنان روستا به خبرنگار العالم گفت: اجازه نمی دهیم که توطئه های "بندر بن سلطان" و آل سعود در سوریه به نتیجه برسد. ما همواره از بشار اسد و سید حسن نصرالله حمایت می کنیم.
وی با اشاره به خون‌های ریخته شده در سوریه افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی شجاع با ما هستند و هیچگاه ما را تنها نمی گذارند؛ ما به زودی جشن پیروزی را برگزار می‌کنیم.
در این حمله تروریستی 8 تن کشته و 150 نفر مجروح شدند. خسارتهای فراوانی نیز به ساختمانهای اطراف وارد شد.
بقایای کامیون منفجر شده، ثابت کرد که عربستان پشت پرده این حادثه قرار دارد.
ساکنان این روستا با کمک نیروهای مردمی مجروحان و اجساد قربانیان را از زیر آوار بیرون کشیدند. بیشتر قربانیان این حمله تروریستی کودکان بیگناهی بودند که خون پاکشان روی کتابها و دفاتر مدرسه ریخته شد.
یکی از دانش آموزان در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: به هر مقدار که انفجار و کشتار صورت بگیرد، ما به تحصیل ادامه می دهیم . آنها به ما حمله می کنند که ما درس نخوانیم ولی ما مقاومت می کنیم.
مردم این روستا مانند دیگر هم وطنان خود در مناطق دیگر، پس از این حادثه تروریستی بازسازی محل های آسیب دیده را آغاز کردند تا زندگی را به روستای خود باز گردانند.

MKH-23-22-40

پربیننده ترین خبرها