برد موشک های مقاومت فلسطین بیشتر شده است

برد موشک های مقاومت فلسطین بیشتر شده است
سه شنبه 3 دی 1392 - 09:52

یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ذخیره موشک های دست ساز خود را که به آن امکان می دهد اهداف دورتر در داخل خاک فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد، افزایش داده است و ارتش عبری در سامانه دفاعی ضد هوایی خود بازنگری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، روزنامه یدیعوت آحرونوت نوشت با وجود اینکه طرف مصری با بستن تونل های مرزی جلوی واردات موشک و مواد خام مورد نیاز برای ساخت موشک را گرفته است، اما این کار مانع از این نشده است که حماس با تکیه به مهندسان موشکی خود در داخل، به تولید سلاح ها و موشک های دست ساز ادامه دهد.

این روزنامه به نقل از یک مسئول امنیتی صهیونیستی آورده است که شاخه نظامی جنبش حماس تلاش های گسترده ای برای افزایش برد موشک های خود تا دهها کیلومتر انجام می دهد و این کار به آن امکان می دهد که عمق خاک رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد و به اهدافی دورتر از منطقه گوش دان که در جریان عملیات "سنگ های سجیل" در نوامبر سال 2012 بمباران شد، دست پیدا کند.

یدیعوت همچنین به نقل از برخی منابع در ارتش صهیونیستی آورده است که توسعه توان موشکی جنبش حماس ایجاب می کند که رژیم صهیونیستی در سامانه دفاعی ضدهوایی خود بازنگری کند؛ چرا که موشک های حماس الان می توانند به مناطقی برسند که سامانه ضد موشکی گنبد آهنین قدرت پوشش و حفاظت از آنها را ندارد.

این روزنامه تاکید کرد که تشدید محاصره و بسته شدن تونل های مرزی هیچ تاثیری بر تلاش های حماس برای حفر تونل های مقاومتی در داخل و یا در مرزهای باریکه غزه با فلسطین اشغالی نداشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها