شمار شهدای بمباران غزه افزایش یافت

شمار شهدای بمباران غزه افزایش یافت
سه شنبه 3 دی 1392 - 22:50

العالم - حمله هوایی عصر سه شنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه الشجاعیه در غزه سه شهید و 6 زخمی به جا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: یکی از شهدای این حمله  حلا ابوسبیخه کودک سه ساله فلسطینی است که برادر و مادرش نیز در بمباران زخمی شدند.

وی افزود: سه شهروند دیگر  نیز زخمی شدند که حال شماری از آنان متوسط و حال عده ای دیگر وخیم می باشد. 

به نوشته پایگاههای اینترنتی مقاومت فلسطین، جنگنده های اف 16 صهیونیستی مناطق نزدیک به منازل مسکونی غرب خان یونس، شرق البریج، المغازی و حی الزیتون را بمباران کردند. 

یک فروند هواپیمای جنگی صهیونیستی نیز یک موضع گردانهای القسام وابسته به جنبش حماس را نزدیک شهر گردشگری اصداء را بمباران کرد.

هواپیماهای دشمن به یک منطقه خالی از سکنه میان محله های الزیتون و الشجاعیه و شرق اردوگاه البریج به سمت موقعیت ابومطیبق حمله کردند.

همچنین هواپیماهای مزبور قبل از بازگشت، چند فروند موشک به سوی منطقه ای در شرق رفح شلیک کرده و پایگاه القسام در محله تل السلطان در رفح را مورد حمله قرار دادند. 

هواپیماهای دشمن یک موضع مقاومت در جنوب شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

قایق های جنگی دشمن نیز اراضی مجاور پایگاه عسقلان وابسته به القسام نزدیک دریای آزاد شده و نزدیک دوغیت در شمال غرب نوار غزه را گلوله باران کردند. 

توپخانه دشمن سه گلوله توپ به سوی اراضی نزدیک شرق اردوگاه المغازی شلیک کرد که در نتیجه شماری از افراد خاندان البحیری زخمی شدند.

7 گلوله توپ نیز به سوی مناطق کشاورزی نزدیک منازل مسکونی در کنار تله المنطار و خیابان راه آهن در شرق غزه شلیک شد.

پربیننده ترین خبرها