تخریب خانه‌های عشایر فلسطینی در کرانه باختری + فیلم

پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 20:06

در حالی که رسانه‌ها همچنان از انتشار خبر بازداشت 4 هزار فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی در سال 2013 در بهت و حیرت بودند، تفنگداران این رژیم منازل متعلق به عشایر بدوی فلسطینی را در منطقه عین ایوب، به بهانه نداشتن مجوز منهدم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تفنگداران رژیم اشغالگر صهیونیستی، بدون هرگونه اخطار قبلی به منطقه عین ایوب در غرب رام الله واقع در کرانه باختری یورش بردند و 25 خانه و مسکن عشایر بدوی فلسطینی را در این منطقه با خاک یکسان کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از پایان ماموریتشان، به شهروندان فلسطینی که بهت زده به ویرانه های خود می نگریستند، اعلام کردند: شما خانه های خود را در منطقه ای ساخته اید که از نظر جغرافیایی، منطقه "ج" نام دارد و بر اساس پیمان اسلو، اداره و تامین امنیت منطقه جیم، به عهده "اسرائیل" است.

در حالی که تفنگداران صهیونیست الفبای جغرافیا را برای شهروندان فلسطینی هجی می کردند، این عشایر فلسطینی که سرپناه خود را از دست داده اند، تنها به وضع هوا و گزارش های هواشناسی می اندیشند؛ و به سرمای زمستانی که معلوم نیست کجای این جغرافیای غصب شده باید سپری کنند.

یکی از شهروندان فلسطینی که از خانه خاطره ای بیش برایش نمانده است، به خبرنگار شبکه العالم گفت: اشغالگران صهیونیست، آرامش و آسایش را از ما گرفته اند. هر جا که خواستیم خانه بسازیم، صهیونیست ها برای سلب آسایش و جلوگیری از کار ما سر رسیده اند.

در این میان، رژیم صهیونیستی همچنان ساز مذاکره با تشکیلات خودگردان را کوک می کند تا بتواند افکار عمومی جهان را سرگرم سازد، اما گزارش ها از زندان های این رژیم، راوی نالۀ چهار هزار اسیر جدید فلسطینی است که در سال گذشته میلادی در کرانه باختری و قدس بازداشت شده اند.

"قدوره فارس" رئیس باشگاه "اسیر فلسطینی"، در این خصوص به شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی، سرکوب عزم و اراده ملت فلسطین و برهم زدن روند طبیعی زندگی فلسطینی ها را هدف خود قرار داده است.

وی افزود: راهبرد رژیم صهیونیستی بر این پایه استوار است که جوانان فلسطینی را به افرادی تحت پیگرد تبدیل کند؛ افرادی که هر آن، زمینه بازداشت و زندانی شدن آنان فراهم باشد.

به این ترتیب، به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی، به دنبال آن است که وضعیت شهروندان فلسطینی را مانند افرادی کند که در سرزمین دیگران دارای "اقامت" هستند و فکر داشتن "وطن" را از ذهن فلسطینی ها بزداید.

26-12:40

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها