زنی ‌که ‌با‌ خودکشی ‌ازخدمت در ارتش‌اسرائیل‌ معاف‌شد

زنی ‌که ‌با‌ خودکشی ‌ازخدمت در ارتش‌اسرائیل‌ معاف‌شد
يکشنبه 8 دی 1392 - 19:02

یک سرباز زن صهیونیست، پس از گم کردن سندی محرمانه و خودکشی نافرجام، ناچار شد با گواهی معلولیت 100 درصد، ترک خدمت کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این زن 29 ساله صهیونیست که خبرگزاری فلسطینی "معا" تنها حرف نخست نامش "ن" را فاش کرده است، در یکی از واحدهای سرّی ارتش رژیم صهیونیستی مشغول به کار بود، که ناگهان به اطلاعاتی بسیار محرمانه و خطرناک دسترسی و آن ها را مشاهده کرد. از آن جا که "ن" در واحدی محرمانه وابسته به یگان اطلاعات نظامی کار می کرد، دیدن این اطلاعات برای او بسیار گران تمام می شد به همین سبب، این موضوع وی را به شدت آشفته و نگران کرد به طوری که این آشفتگی موجب شد، وی یکی از اسنادی که به آن ها دست یافته بود را گم کند. 

بر پایه این گزارش، در پی گم شدن سند محرمانه، این زن صهیونیست محاکمه و به حبس تعلیقی محکوم شد. فشار روانی شدیدی که به سبب این بر "ن" وارد شد، وی را ناچار به خودکشی کرد، اما خودکشی او نافرجام ماند و او را برای روان درمانی، به آسایشگاه روانی منتقل کردند.

تیم روان پزشکی مسئول رسیدگی به "ن" سرانجام در سال 2013 با تهیه گزارشی مبنی بر معلولیت 100 درصدی، برای او درخواست معافیت کرد، اما ارتش این درخواست را منوط به تایید کمیته پزشکی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی کرد. وکیل مدافع "ن" پس از رسیدگی های فراوان و دفاع از او نزد کمیته پزشکی وابسته به ارتش، سرانجام توانست حکم پایان دادن به خدمت "ن" در ارتش را بگیرد.


26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها