عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه در ریف دمشق + فیلم

دوشنبه 9 دی 1392 - 14:35

ارتش سوریه در عملیاتی منحصر به فرد نزدیک منطقه "العتیبه" (استان ریف دمشق) چند فرد مسلح را از پای در آورد و تعدادی دیگر را زخمی کرد.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه گزارش داد، حملات خمپاره ای گروه های مسلح به نزدیک کلیسای صلیب در منطقه القصاع آسیب هایی را به این کلیسا وارد کرد.
وی تأکید کرد: ارتش سوریه همچنین در عملیاتی در استان ریف دمشق، به کاروان خودروهای نظامی گروه های مسلح جبهه النصره و "لواء الاسلام" نزدیک منطقه العتیبیه حمله کرد و خسارات بسیاری را به آنها وارد کرد.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: طبق اعلام منابع نظامی؛ این کاروان تروریستها راهی غوطه شرقی (حومه شرقی شهر دمشق ) بود تا به تروریست هایِ تحت محاصره در مناطق اطراف دمشق امداد رسانی کند.

مازن سلمو اظهار داشت: ارتش براساس اطلاعات جمع آوری شده به این کاروان حمله کرد که در نتیجه آن 25 تن از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند و ده ها تن دیگر از آنان مجوح شدند.
وی افزود: ارتش سوریه همچنین مواضع گروه های مسلح را در مناطق البلالیه و النشابیه در حومه دمشق با توپخانه سنگین زیرآتش گرفت و در درگیری با افراد مسلح در اطراف شهر عدرا نیز چند عضو گروه های مسلح جبهه النصره و لواء الاسلام را به قتل رساند.
خبرنگار العالم گفت: بر اساس گزارشها، 9 فرد مسلح در حمله ارتش به اتاق عملیات نظامی گروه جیش الاسلام در شهر دوما از پای در آمدند.
"طالب ابراهیم" کارشناس امور راهبردی به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه با مهارت کامل توانست افراد مسلح را به خارج مناطق مسکونی بکشاند و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت برساند .
درگیری های سنگین بین ارتش و افراد مسلح در مسیر دمشق به حمص نیز منجر به کشته شدن تعدادی عناصر مسلح  از جمله چند تبعه غیرسوری شد .
این درگیری ها در مناطق مختلف اطراف شهر دمشق همچنان ادامه دارد .

Mal-30-7:40

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها