پاکسازی شهر جربا و دستگیری 32 عضو النصره + فیلم

سه شنبه 10 دی 1392 - 22:40

نیروهای ارتش سوریه در جریان پاکسازی شهر "جربا" در غوطه شرقی استان ریف دمشق، 32 تن از عناصر گروه تروریستی جبه النصره را به دام انداختند.

خانم "دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه طی ساعتهای گذشته پیش‌روی‌های قابل توجهی را در مناطق مختلف این کشور محقق کردند؛ به صورتیکه پس از پاکسازی شهر "دیرسلمان" شهر جربا را نیز تحت کنترل خود در آوردند. منابع سوری همچنین از دستگیری 32 تن از اعضای گروهک جبهه النصره خبر دادند که یکی از دستگیر شدگان از فرماندهان عملیاتی این گروه تروریستی است.
"یحیی سلیمان" کارشناس نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی و بیرون راندن عناصر مسلح از برخی مناطق، اقدامی شجاعانه و کاملا موفقیت آمیز بود.
نیروهای ارتش سوریه در منطقه "الزبدانی" در استان ریف دمشق اتاق عملیات جبهه النصره را هدف قرار دادند که در نتیجه آن شماری از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند. شماری از این تروریستها تبعه عربستان سعودی و یا کویت بودند.
نیروهای سوری در "دوما" نیز چند مخفیگاه عناصر گروه "جیش الاسلام" را هدف قرار داده و خسارات قابل توجهی را به آنها وارد کردند.
نیروهای ارتش سوریه همچنین شهر "الجفره" در دیرالزور را پاکسازی کردند. درگیریهای سنگین در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور همچنان ادامه دارد.
عناصر مسلح در حومه دیرالزور پس از شکست در عملیاتی که آن را "غزوه الخیر" نامیده بودند، عملیات دیگری را تحت عنوان "البیعه" به راه انداختند که این عملیات نیز تلفات سنگینی را برای آنان در پی داشت و تصاویر منتشر شده بیانگر هلاکت دست کم 40 تن از عناصر مسلح در این منطقه طی 2 روز گذشته است.
Swh -12-20-=3

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها