خبرنگار العالم: نبرد عشایر با القاعده در الانبار آغاز شد

خبرنگار العالم: نبرد عشایر با القاعده در الانبار آغاز شد
پنج‌شنبه 12 دی 1392 - 12:49

خبرنگار شبکه خبری العالم در خبری فوری از آغاز عملیات عشایر عراقی برای مقابله با افراد مسلح و بیرون راندن آنها از استان الانبار خبر داد.

خبرنگار العالم در عراق اعلام کرد: عشایر ابوعساف و البو علی برای مقابله با افراد مسلح در مرکز شهر رمادی و بیرون راندن آنها از استان الانبار وارد عمل شدند.
وی افزود: اعضای عشایر و نیروهای امنیتی عراق افراد مسلح را در مناطق مختلف استان الانبار برای جلوگیری از فرار آنها به سمت صحرا محاصره کرده اند.

خبرنگار العالم همچنین از حمله هوایی ارتش عراق به سه دستگاه خودروی افراد مسلح در غرب بغداد خبر داد.

درهمین حال، یک منبع در پلیس استان الانبار امروز اعلام کرد: عشایر الانبار، اعضای مسلح گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را که درپی تسلط بر یک مرکز پلیس در شمال شرق الرمادی – مرکز استان الانبار – بودند ، به عقب راندند.
این منبع در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: عشایر الانبار از جمله عشیره " البوعلوان " بامداد امروز با اعضای مسلح داعش درگیر شدند و مانع نزدیک شدن آنها به مرکز پلیس شمال شرق الرمادی و تسلط بر آن شدند.
این منبع که خواستار فاش نکردن نامش شد، افزود: تعدادی از اعضای داعش زخمی شدند و سرانجام همگی متواری شدند و مردان عشایر الانبار نیز در اطراف مرکز پلیس شمال شرق الرمادی برای مقابله با هر گونه حمله مجدد احتمالی مستقر شده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها