جبهه اسلامی و داعش در سوریه به جنگ هم می روند

جبهه اسلامی و داعش در سوریه به جنگ هم می روند
پنج‌شنبه 12 دی 1392 - 13:51

العالم - همه شواهد از بروز جنگی قریب الوقوع و شدید میان گروه وهابی موسوم به "جبهه اسلامی" و تروریست های گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در مناطق شمال سوریه حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از توافق اخیر میان دو گروهک تروریستی داعش و گروهک موسوم به جبهه اسلامی در سوریه درباره تبادل اسرا و کشته شدگان طرفین، شواهد دال بر شروع جنگ جدید میان این دو گروه تروریستی دارد. 

چند روز پیش، "حسین سلیمان" مشهور به "ابو ریان" سرکرده گروهک تروریستی موسوم به "احرار شام" که توسط گروهک تروریستی داعش در سوریه به اسارت درآمده بود، پس تحمل شکنجه های فراوان از سوی داعش کشته شد.

 ابوریان چندی پیش به همراه 20 نفر از نیروهایش به اسارت گروهک موسوم به دولت اسلامی درعراق و شام (داعش) درآمده بود.
در روزهای اخیر توافقی میان دو گروهک تروریستی "احرار شام" و داعش به منظور تبادل اسرا و اجساد کشته شدگان طرفین صورت گرفت که از آن جمله تبادل جنازه "حسین سلیمان" بود؛ جنازه ای که در اثر شکنجه دو گوشش بریده و دستها و پاهایش مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.
20 نفر از نیروهای سلیمان نیز که چندی پیش به همراه  وی به اسارت گروهک تروریستی داعش درآمده بودند، پس از تبادل اسرا اعلام کردند که در معرض شکنجه های زیادی قرار گرفته اند.
اقدامات و تلاش های گروهک داعش موجب تشتت و اختلاف میان گروههای مخالف حکومت سوریه شده تا جایی که  شورای ملی مخالفان این کشور از جمله اخوان المسلمین در این زمینه موضعگیری کرده اند.

همچنین ائتلاف مخالفان خاج نشین سوریه کشتن حسین سلیمان توسط داعش را محکوم و آن را اقدامی بزدلانه و تروریستی خواند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها