موشک های حزب الله و ادعای جدید صهیونیست ها

موشک های حزب الله و ادعای جدید صهیونیست ها
جمعه 13 دی 1392 - 20:51

رژیم صهیونیستی در گزارشی که توسط مجله آمریکایی وال استریت ژورنال منتشر شد، ادعا کرد که سلاح زیادی از جمله موشک از سوریه برای حزب الله منتقل شده و مقادیری از موشک های حزب نیز در سوریه است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این رژیم با این ادعا کوشید ضمن به راه انداختن جنگ تبلیغاتی علیه حزب، اینگونه وانمود کند که خطر حزب الله و زرادخانه موشکی به لبنان محدود نمی شود بلکه زرادخانه عظیمی از سلاح حزب الله در سوریه موجود می باشد.  
رسانه های گروهی آمریکا به نقل از این مجله مدعی شدند، حزب الله توانست بخش هایی از قطعات سامانه پیشرفته موشکهای ضد کشتی یاخونت را بدون جلب توجه نیروی هوایی و سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی از سوریه به لبنان منتقل کنند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز با تاکید به مطلب منتشره در مجله پیرامون افشای جزییات انتقال این سلاح از سوی مقامهای آمریکایی نوشت: حزب الله کوشید در جریان این انتقال شبکه ارتباطی و برق منطقه مرزی میان سوریه و لبنان را فعال نکند تا مانعی در مسیر ماموریت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای کنترل اوضاع ایجاد نماید.   
مقامهای آمریکایی گفتند، حزب الله البته هنوز موفق به انتقال بخشهای دیگر این سامانه نشده که بدون آن نمی توان موشکهای مزبور را مورد استفاده قرار داد.
ولی آنان افزودند: زرادخانه موشکی حزب الله افزایش یافته و دارای ذخایر عظیم سلاح در سوریه از جمله موشکهای ضد هواپیما و سامانه موشکهای هدایت شونده پیشرفته ضد کشتی است.
حمله هوایی ماه ژوئیه 2013 رژیم صهیونیستی  فقط به نابودی بخشی از این زرادخانه انجامید.
 
 

پربیننده ترین خبرها