اگر به سوریه کمک نکنید، امام جماعت را می‌کُشم!

اگر به سوریه کمک نکنید، امام جماعت را می‌کُشم!
شنبه 14 دی 1392 - 22:21

یک کویتی که قصد گروگان گرفتن امام جماعت مسجد "المزینی" کویت به بهانه جمع کمک برای مردم سوریه را داشت، در پی مقاومت نمازگزاران مجبور به فرار شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، فردی در یکی از مساجد کویت پس از نماز جمعه دیروز، به زور میکروفون را از دست امام جماعت گرفت و از نمازگزاران خواست که به مردم سوریه اعانه جمع آوری کنند، ولی وقتی با مخالفت نمازگزاران مواجه شد ، سلاح کمری خود را به سوی چهره پیش نماز نشانه گرفت و خطاب به نمازگزاران گفت که باید اعانه جمع کنید و به من بدهید، در غیر این صورت امام جماعت را خواهم کُشت!

روزنامه الوطن چاپ کویت با نقل این خبر نوشت: بعداً معلوم شد این فرد که دو سلاح کمری به همراه داشت، سابقه دار است و و برای پرداخت قرض های خود از نمازگزاران خواسته که برای مردم سوریه اعانه جمع آوری کنند!

به نوشته این روزنامه کویتی، امام جماعت مسجد در ابتدا پس از شنیدن سخنان این شخص، میکروفون را از دست او گرفت و تاکید کرد که کمیته های مشخصی در کویت برای مردم سوریه اعانه جمع آوری می کنند، ولی فرد مسلح با شنیدن این حرف سلاح کمری اش را برای تهدید به سوی امام جماعت نشانه گرفت.

در ادامه نمازگزاران تلاش کردند که سلاح را از دست وی بگیرند، اما او به سرعت از مسجد خارج شد و پس از سرقت یک خودرو قصد فرار داشت که نیروهای پلیس او را تعقیب کردند و خودروی مسروقه را متوقف کردند، اما وی بار دیگر خودروی دیگری را سرقت و به سوی منطقه ای بیابانی فرار کرد که سرانجام به دام پلیس افتاد و دو قبضه سلاح کمری از وی به دست آمد و معلوم شد که کارمند وزارت اوقاف است و به اتهام فساد مالی تحت تعقیب قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها