دبیرکل وفاق: مردم بحرین دیگر تحمل ظلم و ستم را ندارند

دبیرکل وفاق: مردم بحرین دیگر تحمل ظلم و ستم را ندارند
يکشنبه 15 دی 1392 - 11:06

دبیرکل جمعیت وفاق با بیان اینکه مسئولان رژیم آل خلیفه اندیشمندان و شخصیتهای بحرینی را در جایگاهی پایینتر از خود می دانند، تأکید کرد: مردم بحرین دیگر تحمل ظلم و ستم را ندارند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" در مراسم گرامیداشت مرحوم "شیخ الجمری" از علمای سرشناس بحرینی تصریح کرد: مرحوم الجمری دارای بینش ملی و مردمی بود که اگر قدر و منزلت وی دانسته می شد، می توانست منشا خیر و برکات زیادی برای بحرین باشد و این کشور را به مکان امنی برای شیعیان و اهل تسنن تبدیل کند.
شیخ علی سلمان در تشریح بینش شیخ الجمری گفت: این بینش به شیخ الجمری توان مقاومت و رویارویی را را با وجود شرایط دشوار اعطا کرده بود.
وی به ملاقات مرحوم الجمری با اهل تسنن و سایر اقشار جامعه بحرین در راستای تقویت وحدت و یکدلی در این کشور اشاره کرد و افزود: شیخ الجمری معتقد بود که همیشه خدا با اوست و با وجود برخورداری از بینش باز و بلند خود نسبت به ابعاد انسانی و ملی، متاسفانه به شدت تحت کنترل رژیم آل خلیفه و تعدادی افراد خود برتربین بود.
دبیرکل جمعیت وفاق خاطرنشان کرد: مسئولان و نهادهای بحرینی نمی خواهند که کسی اندیشه ای بلندتر از آنها داشته و فراتر از آنها بیاندیشد و می خواهند شخصیت ها، اندیشمندان و نویسندگان همواره در جایگاه پایین تر از خودشان باشند.
وی تاکید کرد: دلهای ملت بحرین آتش گرفته و دیگر تحمل ظلم و ستم را ندارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها