ناتوانی 20 شرکت در خارج کردن دختر عربستانی از چاه !

ناتوانی 20 شرکت در خارج کردن دختر عربستانی از چاه !
يکشنبه 15 دی 1392 - 21:37

ناتوانی عربستان در بیرون آوردن جسد کودکی 6 ساله از چاهی عمیق پس از 16 روز، علاوه بر مردم عربستان، واکنش ضاحی خلفان رئیس پلیس جنجالی دبی را نیز به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، 16 روز پیش "لمی الروقی" دختر 6 ساله عربستانی هنگام گردش با خانواده اش در 35 کیلومتری منطقه تبوک در یک چاه متروکه 100 متری سقوط کرد. اداره دفاع مدنی تبوک اعلام کرده که طی این مدت حداقل از 20 شرکت کمک گرفته تا جسد این دختر نگون بخت را از چاه خارج کند، اما هنوز موفق نشده است و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

این خبر از زوایای مختلف واکنش شهروندان عربستانی را بر انگیخته و سئوالاتی متعددی را در ذهن آنها به وجود آورده است؛ سئوالاتی مانند دلیل ناتوانی عربستان برای خارج کردن جسد کودک از چاه و یا اینکه چرا یک چاه به حال خود رها شده تا چنین حادثه دلخراشی رخ دهد؟

اما واکنش ها به این حادثه به عربستان محدود نشده است و صدای ضاحی خلفان، رئیس پلیس جنجالی دبی را نیز دراورده است.

خلفان درباره این حادثه نوشت: اگر با دستگاه های پیشترفته از وضعیت و مکان کودک در داخل چاه تصویر برداری شود، بیرون آوردن او آسان می شود ... ما 10سال پیش کودکی را که از ته چاهی عمیق در یکی از مناطق امارات بیرون آورده و نجات دادیم.

یکی از کاربران در پاسخ به خلفان می نویسد: تیم های نجات تلاش کردند که این کار را انجام دهند، اما موفق نشدند.

رئیس پلیس دبی سپس توصیه می کند از شرکتی که چاه مذکور را حفر کرده است خواسته شود چاه دیگری در کنار آن چاه حفر کند تا ...
یک کاربر دیگر پاسخ می دهد: شرکت مذکور این کار را هم کرده است، اما نتوانسته کودک را بیابد. خلفان آنگاه پاسخ می دهد بنا بر این کودک در چاه نیست !

رئیس پلیس دبی در صفحات شخصی اش در شبکه های اجتماعی معمولا در تمام موضعات مختلف سیاسی و غیر سیاسی اظهار نظر می کند.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها