شیخ تکفیری صیدا، جانشین الماجد می‌شود؟

شیخ تکفیری صیدا، جانشین الماجد می‌شود؟
دوشنبه 16 دی 1392 - 14:37

یک روزنامه لبنانی از نامزدی "احمد الاسیر" شیخ سلفی تکفیری صیدا برای جانشینی ماجد الماجد تروریست سعودی و رئیس معدوم گردان های تروریستی احمد عزام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه الدیار لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت: احمد الاسیر یکی از نامزدهای اصلی جانشینی ماجد الماجد است. اعضای این گروهک تروریستی در تلاش برای انتخاب رهبری جدید ظرف سه روز آینده هستند و در این میان شیخ احمد الاسیر، روحانی سلفی تندرو یکی از نامزدهای اصلی برای تصدی این سمت است.

ماجد الماجد، روز سه‌شنبه گذشته توسط ارتش لبنان بازداشت شد و روز شنبه به طرز مشکوکی در بیمارستان نظامی لبنان جان باخت. وی به اتهام انجام اقدامات تروریستی و عضویت در القاعده در چندین کشور از جمله آمریکا، عربستان و لبنان تحت تعقیب و پیگرد قانونی بود. اما بسیاری بر این باورند که وی به مرگ طبیعی نمرده بلکه ترور شده است تا اسرار مهمی را فاش نکند. سازمان اطلاعات عربستان از طرف های اصلی مورد اتهام در خصوص قتل الماجد است.

منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که برخی گروه‌های وابسته به "گردان‌های عبدالله عزام" اکنون در اردوگاه‌های شهر صیدا و طرابلس حضور دارند و بیش از هزار تروریست تکفیری به این گردان‌ها در لبنان پیوسته‌اند و آماده جنگ و درگیری و اقداماتی از قبیل ترور و انفجار هستند.

پربیننده ترین خبرها