سران فراری اخوان المسلمین در قطر پناه می گیرند

سران فراری اخوان المسلمین در قطر پناه می گیرند
دوشنبه 16 دی 1392 - 22:03

العالم - جنبش "اخوان بدون خشونت" فاش کرد که امیر قطر برای 564 تن از سران فراری اخوان المسلمین مجوز پناهندگی سیاسی و دریافت شناسنامه قطری صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش اخوان بدون خشونت که از گروه اخوان المسلمین جدا شده است، امروز( دوشنبه ) با صدور بیانیه ای، عاصم عبدالماجد عضو مجلس شورای اخوان المسلمین و دکتر محمود عزت رئیس موقت اخوان المسلمین را از کسانی برشمرد که برای آن ها چنین مجوزی صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: دبیرخانه امور بین الملل اخوان المسلمین، در نشست های متعددی برای حمایت از سران این گروه شرکت کرد و توانست بودجه ای حمایتی معادل 54 میلیون دلار به عنوان هزینه اولیه تلاش برای به شکست کشاندن قانون اساسی و همه پرسی درباره آن را تامین کند تا با انجام فعالیت هایی، جلوی برگزاری همه پرسی درباره قانون اساسی را بگیرد. 12 میلیون دلار نیز به منظور حمایت دبیرخانه از فعالیت های براندازانه اختصاص یافت. 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: خودسری و لجبازی رهبران، اخوان المسلمین را به سمت انحطاط و نابودی خواهد کشاند و سران این جنبش، که همچنان در پی برافروختن آتش فتنه و گسترش خشونت در خیابان ها و ایجاد هرج و مرج در کشور هستند، سرانی خارج شده از دین اسلام هستند.

جنبش اخوان بدون خشونت، در پایان بیانیه، خطاب به جوانان هوادار اخوان المسلمین خاطر نشان کرد: تا کی از این سران گمراه که متواری شده و شما را در صف اول درگیری ها رها کرده اند، پیروی می کنید؟ در حالی که ده ها تن از شما نه در راه دین و راه خدا، بلکه تنها در راه آن سران تروریست کشته می شوید؟ سرانی که از کشتن مسلمانان در سراسر جهان حمایت می کنند.

26

پربیننده ترین خبرها