داعش: مانند "ابوبکر" به ائتلاف مخالفان حمله کنید !!

داعش: مانند
چهارشنبه 18 دی 1392 - 08:24

در پی شدت گرفتن درگیری عناصر "داعش" و دیگر گروه‌های مخالف مسلح و حمایت ائتلاف مخالفان از آنان، این گروه برای حمله به اعضای این ائتلاف مانند "ابوبکر" (!) و بریدن سر آنان جایزه تعیین کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابومحمد العدنانی" سخنگوی داعش در نواری صوتی خطاب به نیروهای این گروه گفت: به آنها (اعضای ائتلاف مخالفان سوری) حمله و آنها را نابود کنید؛ و توطئه را پیش از اجرایی شدن خنثی کنید. هیچ یک از آنها را زنده نخواهیم گذاشت و کاری خواهیم کرد که مایه عبرت دیگران شود .

وی خطاب به عناصر این گروه تروریستی افزود: "مانند ابوبکر الصدیق به آنان حمله و نابودشان کنید و به پیروزی اعماد داشته باشید."
سخنگوی داعش که از گروه‌های مرتبط با القاعده در سوریه است، خاطرنشان کرد: ای کسانی که با داعش می جنگید ، توبه کنید تا در امان باشید و بخشیده شوید و در غیر این صورت بدانید که نیروهای ما در عراق و شام (سوریه) تشنه خون شما هستند و نوشیدنی دیگری بهتر از خون شما نخواهند آشامید.
درگیری عناصر داعش از جمعه هفته گذشته در مناطق مختلف سوریه با گروه‌های "جبهه اسلامی"، "جیش المجاهدین" و "جبهه انقلابیون" شدت بیشتری گرفته است.
العدنانی گفت: ای جیش المجاهدین و جبهه انقلابیون سوریه و کسانی که با این دو گروه همکاری می‌کنید و پرچم اسلام را به دست گرفته‌اید، شما فریب خورده اید تا با مؤمنین بجنگید !، پس منتظر کشته شدن و تکه تکه شدن اعضای بدن خود باشید .
سخنگوی داعش در این نوار صوتی افزود : داعش ائتلاف مخالفان سوری را مرتد و کافر می داند، و همین ائتلاف بود که جنگ با داعش را آغاز کرد و هر یک از اعضای این ائتلاف تا زمانی که توبه نکرده و از جنگیدن با داعش منصرف نشده است ، در تیررس ما قرار خواهد داشت .
العدنانی بار دیگر خطاب به نیروهای داعش اظهار داشت: ما پاداشی را برای سر بریده هر یک از اعضا و مسئولان ائتلاف مخالفان سوریه تعیین کرده‌ایم پس هر کجا که آنها را دیدید، بکُشید .
ائتلاف مخالفان سوریه روز شنبه در بیانیه ای حمایت خود را از گروه های مسلحی که با داعش می جنگند، اعلام کرد .

پربیننده ترین خبرها